urk



Gud va seg man kan vara idag:S har legat å kikat på film "national security" så jävla bra film:P Action komedi:) Satte precis på kaffe och sitter nu och funderar på va man ska hitta på. Helgen närmar sig å jag e kluven va jag ska göra. ena stunden e jag sugen som fan på att festa men sen känner jag inte alls för det. Men får la se hur allt slutar:P Måste iaf springa ner sen å kolla tvättid tills imorrn.

Ska la fortsätta kolla på film ikväll, har tatt ner lite gamla filmer som man sett förr men det e komedier å så jävla roiga så man kan se dom igen:P Nästa film blir "Black Knight" ska ringa emma en snabbis med å se va dom gör för dom va sugna att se nya transformers så jag ska se om dom orkar idag;) men men nu e det kaffe som gäller:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0