Extra jobb?!

wiiee idag ringde min gamla chef å ville att jag skulle dyka upp någon dag:) kanske får lite extra jobb n innan jag flyttar från stan:) så får jag in lite pengar till saker som måste fixas till innan jag flyttar. plus att jag ska prata med big boss om det finns möjlighet att dom hjälper mig med lägenheten här:D skulle vara skit skönt att få fixat allt här hemma innan man ska dra:) men men ska iaf dit i veckan och snacka med honom:)

Nu sitter jag å väntar på att bror och J ska komma från affären så jag kan börja med maten. sen när vi ätit blir det nog till att fortsätta spela:D Nathalé min DK är nu lvl 80 och behövs att gearas upp lite så hon blir riktigt evil;) Hoppas iaf min DK kan bli mer evil än min irl nathalie:) ne nu va jag dum:P miss you sweetie pie:(

Ne nu ska jag plocka lite här hemma..tjohej:D

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0