irriterande

Trötter som aldrig förr..börjar bli jävla irriterande att inte kunna sova på nätterna..spelar ju fan ingen roll vilken tid på dygnet man lägger sig för klart ska man vakna 2-3 timmar senare igen å vara klarvaken så man inte kan somna om:( testade härrom dagen att ta 2 sömn tabletter å tror ni det hjälpte? Sååå fan heller att det gjorde. fick kanske 4 timmars sömn iaf:P Ne men jag är iaf trött på att inte kunna sova. visst kanske det beror på allt som far runt uppe i huvudet, flytt som ska planeras, oro för bebisen i N mage om allt kommer gå bra eller inte:S hoppas iaf allt går braa för det vill jag verkligen. sen så ska man ju ringa massa samtal till olika ställen för att flytta och ändra adressen med mera..gaaah kan jag inte få låna någon annans hjärna för en natt så man kan sova i lugn och ro. Har till och med börja drömma massa konstiga drömmar de senaste:S

Jag verkligen längtar tills man flyttat för då får man iaf en hel del att slippa fundera på. visst kommer man ha massor i huvudet iaf men det är så mycket nu me flytten. för först ska brorsans saker bort, sen ska lägenheten besiktas å göras iordning, sen måste jag få nån som kan köra mina saker..men det kanske e löst. men aa det e massor man ska göra. så just nu önska jag att det va januari och allt va fixat.

Sen saknar jag min älskling så otroligt mycket och tänker på henne 24/7. vill ha en kram av henne nuuu:( få hålla henne i famnen och krama henne skulle vara så underbart. finns absolut ingen som min Nathalie:) pussar på dig (K)

Idag ska jag la inte göra allt för många knop. ska bara te affären senare sen blir det att spela lite tror jag:) ska kolla upp lite priser på flytt kärror som jag ska lämna in till soc nån dag så får dom hjälpa mig med pengar sen till flytten:) det ska jag göra idag med:) sen blir det la å vänta på att hjärtat ska ringa senare med. såå aa nu vet ni min dag:D

//tiias


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you 2 min lilla spiiiiiiiion

2009-09-30 @ 22:23:55
Postat av: MichelleS

Jo, vi får vintern ganska tidigt. Om du läser detta in lägg så kan du läsa om hur kallt det kan bli under vintern, plus hur mycket snö det kommer!



http://michellespiik.blogg.se/2009/october/jokkmokk-ar-tackt-av-sno.html

2009-10-06 @ 10:13:48
URL: http://michellespiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0