Känsla av ångest

Hatar denna känslan jag får innom mig ibland:( VARFÖR!!!
Ångest attacker och en orolig känsla som får mig på helt fel tänkande:S
Mår sjukt kasst nu för det trycker över bröstet, måste komma över vissa saker.
Vet att det inte sker igen men när det blir såhär så kan jag inte hjälpa att saker kommer upp i hjärnan:S
gaaahhh va fan ska jag göra..:S HJÄLP någon!!!

Ända posetiva just nu är Nathalie men jag saknar henne så jävla mycket så jag bara vill gråta..det är fan sjukt:( Jag blir orolig så fort jag inte får tag på henne. Jag älskar henne så jävla mycket och kan jag inte träffa henne vill jag iaf prata med henne. Men får jag inte tag på henne så känner jag mig helt lost:S Vet att man inte kan höras hela tiden men JAG MÅSTE. Kvällarna är värst vill kunna säga god natt och att jag älskar henne innan jag ska sova. får jag inte det ligger jag bara å tänker. Vet att hon ligger antagligen hemma och sover eller nått annat men att inte få prata ´med den man älskar får mig att känna panik. specielt nu när allt är som det är. Jag vill veta att allt är bra innan jag ska sova. men men va kan man göra:( får inte alltid sin vilja igenom:(

Hoppas iaf att min älskling sover gott inatt. Älskar nathalie så otroligt mycket. tror inte hon förstår hur mycket hon betyder för mig. Önska hon kunde få känna hur jag känner. men det kommer hon aldrig kunna känna men jag hoppas hon kommer förstå det en dag. För mig är hon allt och utan henne skulle jag inte klara mer. hon är mitt liv min framtid mitt univerusm.

Förlåt älskling mitt tvivel hela tiden. ville bara höra din röst innan jag skulle sova. Älskar dig och sov gott så hörs vi imorgon. ta hand om dig å skrutten. puss min ängel.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0