Maaaat

Go kväll. Sitter och väntar på att maten ska bli klar :) svälter snart ihjäl hehe har inte ätit sen igår nån gång va nu kl var:S Men det är ju mitt egna fel:) Sen så väntar jag på att hjärtat ska ringa innan hon ska sova för hon ska upp till skolan imorrn. Jag måste oxå upp tidigt imorrn för jag ska ringa till sandvikens kommun och prata med dom angående flytt dit:D Verkligen nått jag ska göra allt för att lösa så allt blir bra om man flyttar dit:) Kollade in lite lägenheter i viken me å dom va faktist hyffsat billiga men då ingick inte elen dock så det blir la ungefär samma summa som jag har nu i slut ändan iaf:) men huvudsaken att jag kommer närmare Nathalie:D

Allt var oplanerat och det kom som en chock, är till och från fortfarande chockad eller snarare sakt vet jag inte alltid hur jag ska göra för att allt ska bli rätt men jag försöker iaf mitt bästa för att visa mitt stöd och att jag ställer upp. Jag är inte perfekt. Men jag hoppas iaf allt går som det ska. Visst jag kan oxå vara orolig men försöker tänka posetivt för jag är sån som person men visst skulle det visa sig att nått skulle gå fel skulle jag bli sjukt ledsen för att jag är så glad nu över allt som skett och sker. Men men tiden får avgöra hur allt går...

Nu ska jag äta..Makaroner och köttbullar:D fick sms nyss av gumman hon ringer sen:P Älskar min smurf och ?^^

Natti säger jag nu iaf..:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0