tråkigt

Blää det e lördag kväll och ingen hemma mer än jag..:S alla andra är ute på nått och jag sitter här å har sjukt tråkigt:( Har hoppat in i spelet ett antal ggr idag men det känns fan inge kul att sitta å spela själv så det va bara å logga ut. Sitter nu här med en kopp kaffe och kollar på mobilen..den e lika död som allt annat..hehe asså idag känner jag verkligen trisstesen eller hur det stavas å kommer inte på nått att göra..inte änns kan jag städa för det gjorde jag igår:P får la vänta å se om hjärtat ringer eller inte senare. annars sker inget mer idag..iofs kl e massor nu så nu e det la ingen ide att göra nått direkt:P Så jag får ragga upp nån social själ på msn eller nått som kan spendera lite dö tid med mig:D haha.

Annars har det vart en seg vecka. Gumman har vart på ullared så jag har knappt pratat med henne. men hon har iaf haft trevligt å det är skönt det:) hoppas allt är som det ska med det lilla livet med:) har ju inte hört så mycket om det nu på ett par dagar men förmodar att det e som det ska eftersom jag inget hört:) Saknar iaf Nathalie sjukt mycket och vill bara krama om henne nuuu å vara henne nära. puss gumman älskar dig <3

Ne nu ska jag kolla runt på nätet om det finns nått skoj å göra.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0