Torsdag

Ja nu sitter man här igen å har nått på tankarna som alltid när man bloggar:P iaf jag. Senaste dagarna har kanske inte vart som jag tänkt mig och det har väl orsakat en å annan onödig sak. Men det är utrett nu iaf. Känslan jag hade skrämde vettet ur mig. Jag trodde jag va på väg att förlora min ängel:( Hur jag kom å tänka å känna som jag gjorde var att bara ett spratt i hjärnan för jag är inte van att vara så lågnt bort å sen e jag inte van att inte få kontakt med personen jag älskar. Men jag vet ju varför det e som det e just nu och det har jag överseende till men ändå så får min hjärna å mina känslor ett kaos utbrott som jag inte kunde styra över.:S tråkigt att jag ska bli sån. det förstör mer än det gör nytta och det kan orsaka ett å annat de med. måste inse att man inte alltid kan få som man vill:P Men jag har iaf pratat me min ängel å hon finns fortfarande för mig:) så nu är allt lugnt:D

fick nyss mess från min ängel som e vid ullared å gör det osäkert. hon skrev att Ballar av stål va där och djävulen från programmet va där å väckte alla:P haha coolt..tur hjärtat inte sov då;) Men sikket pucko den jävulen e..han e bara jobbig å dryg..me dont like him:S men men nån måste la vara störd oxå..haha. Jag e det ibland:D

Guuuud va jag vill att veckorna, månaderna ska gå snabbare. vill komma här ifrån nuu å bara vara med mina små frön:P kommer njuta av varje sekund tillsammans med dom. att få dela mitt allt med dom kommer vara det besta som kan hända mig..detta e verkligen mitt nya liv, min framtid, mitt allt. Är redan stolt över allt som sker nu men dagen den magiska dagen som väntas när den kommer så kommer jag vara den stoltaste och lyckligaste personen på denna jord. Såå tänker å känner nog många men jag kommer vara det..:D Jag lääängtar såååå!!! hurry hurry:P

Nu ska jag vänta på att snuttis ska ringa å säga god natt sen ska jag duscha sen blir det la mer spelande för min del..gjorde en ny dk för 2 dagar sen å den är redan lvl 71:P döpte henne efter min sötnos Nathalié:D kan lägga in en bild från när hon va lvl 60:D haha.

Nathalié Unholy DK :)


Nästan lika sexig som IRL Nathalie ;) men IRL nathalie är inte bara sexig utan het, vacker, söt, fin, underbar, gosig, och min ängel som jag älskar mest av allt:P


Så det va allt för idag så tack för idag;)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0