Tisdag 2/3-2010


Skissade lite nu på morgonen men det är bara en kladd för jag vill komma på nått att lägga ner lite energi på. å sen vill jag kunna rita som jag kunde förr:/

Men hur som helst vaknade jag kl 12 idag när telefonen ringde eller alarmet och jag vet absolut inte va som sker idag mer än att jag ska ta det lungt å sitta å rita lite. Nu är det 1 dag mindre tills man flyttar och varje dag som går känns som en evighet men skönt att det går neråt iaf:P

Planer som sker innan flytten är väl att vänta på pappret hem så jag kan byta adress för dom skulle skicka hem folkbokförings papper till mig, sen får man la försöka umgås me familjen lite, ska iaf ut me mamma å bror den 18e å äta kina mat för det bestämde mamma att vi skulle göra:) sen får man se va som sker mer. hoppas iaf tiden kan gå lite snabbare.

//Mattias J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0