Hoppas hoppas...

Jag hoppas verkligen allt kommer gå bra för oss nu..det är en dröm jag alltid drömt om..iaf ett antal år iaf..å nu går verkligen min dröm upp och blir verklig. Så jag hoppas hoppas allt går bra. Men det tror jag nog det gör..Jag blir bara orolig när hjärtat är orolig. Jag försöker mitt bästa med att visa min närhet och mitt stöd och jag vill inget annat än att gumman ska må bra och känna ett lugn innom sig. Går dock inte alltid styra hur man känner specielt inte när humöret svänger upp och ned. men det är iaf de jag vill att hon ska känna lugn å trygghet. hoppas hon vet vad hon betyder för mig och va allt betyder som sker mellan oss. Jag är lycklig att jag fann denna underbara flicka som fått mig att känna mig älskad och levande på flera flera år..Jag är tacksam för allt hon gjort för mig och gör för mig. Jag är även lycklig för allt hon gör för oss;) TACK NATHALIE!!!!

Veckorna går segare och segare vill bara känna Hennes närhet och hennes underbara kramar. ha henne liggande bredvid mig om nätterna och vakna och se henne de första man gör..det är nått jag saknar som fan just nu. Behöva vänta flera flera veckor att få träffa henne bara för pengarn säger ifrån eller tiden:/ det är sjukt. Jag verkligen längtar tills dagen vi flyttar ihop då behöver jag aldrig mer sakna henne på detta sättet:( känns helt sjukt tomt och ensamt utan henne här:( Bara att få prata med Nathalie varje dag i telefon gör mig lycklig men jag får inte hennes närhet eller värme:/ Men hennes röst får mig älskvärd, trygg och det är det som får mig att stå ut längtan. Men som sakt snaaaart så kommer vi bo tillsammans:D SAKNAR DIG MIN SMURF:(

Kärlek kan beskrivas på många sätt men den kärlek jag känner för nathalie den går inte att beskriva med ord för den är så enorm och jag vill visa henne och hela världen hur lycklig jag är med henne och hur underbar & vacken hon är. Finns ingen som henne..iaf inte för mig. Att se hennes personlighet hennes insida å utstrålning är som den vackraste ängel och att få ta del av hennes liv är magiskt. Varje sekund tillsammans med henne är en evighet varje sekund utan henne känns som en evig plåga:( för mig är hon och förblir hon nr1 det är henne jag ska bilda min familj och mitt liv med, 3 fantastiska månade har snart gått tillsammans med Älsklingen fast vi känt varandra sen förra året, men det känns som vi kännt varandra hur länge som helst och att sitta med dessa framtidsplane med tanke på den korta tid vi vart tillsammans är för att jag vet hur mycket hon betyder för mig och va jag skulle kunna göra för henne..då menar jag allt!!! Jag kanske låter knasig eller va man ska säga men det är mina känslor som styr och det är inget jag kan göra nått åt å vill inte det heller för det är fantastiskt att känna som jag gör för Nathalie.

Vi kommer få det bra det vet jag. Många tror inte på evig kärlek men det tror jag på och jag tror jag fann min eviga kärlek när jag fann Nathalie..känns verkligen som det iaf å jag hoppas mina känslor stämmer. Jooooobbigt att vara utan henne och specielt nu när det är som det är:( VILL VARA HOS DIG NUUU!!!!!

Allt jag ville komma fram till är att jag ÄLSKAR Nathalie Stridsberg över allt anna på denna jord och jag vill aldrig förlora min älskade ängel på nått sätt..det är hon och jag och framtiden:) Älskar dig hjärtat. Du får min dag, vecka, år, liv förgyllt:) TACK GUMMAN!!!

Ne nu ska jag kolla vidare på nätet:)

sussa sött allihopa och N se till att du kopplar av och försöker se på den ljusa sidan för din skull o Suprise:) Puss

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0