SÖNDAG

Usch säger jag bara va trött jag är..:S Vaknade nyss av att älsklingen ringde:) Men stackarn mår inget bra alls:( Önskar verkligen jag kunde vara hos henne nu och ta hand om henne. Hoppas iaf det blir bättre med tiden. Igår va jag skit trött vaknade första gången vid 8 på morgonen sen la jag mig kl 15:00 igen och sov till 19:00 sen la jag mig igen kl 6 imorrse å nu är jag mer än död.:S Vet inte va det beror på men senaste veckan har jag vart skit trött iaf. får hoppas det blir bättre. (Nu är kaffet klart, ska hämta en kopp sen ska jag fortsätta skriva) sådära:).

Idag så är la inget direkt planerat mer än att jag ska till affären och köpa mjölk sen ska jag och bror kanske ta en sväng hem till mamma för tobaken e snart slut så det får hämtas mer:) önska veckorna kunde gå snabbare nu så man vet hur allt kommer bli så man kan börja planera lite hur framtiden ska se ut. ska iaf börja med att sluta röka för det är prio 1 sen så om allt går som det ska måste jag fundera på flytt. iaf för ett tag sen om man hamnar i thn igen eller inte det är skit samma för mig, Bara jag får vara med min älskling + =) Jag har verkligen en längtan som fan men ännu vågar man inte planera för mycket innan man vet 100. Men jag vill iaf dela resten av mitt liv med Nathalie för det är henne jag älskar och hon är verkligen tjejen i mitt liv. Jag trodde aldrig jag skulle hitta någon som jag älskar så mycket som jag älskar henne.

Jag kan verkligen inte förstå hur en del kunnat släppa en så underbar å go tjej som henne men iofs klagar jag inte för hon är ju min nu:) Men det kanske var meningen att det skulle bli vi:) Men Jag ser verkligen henne för den hon är. Jag kan medge att första gången jag skrev till Nathalie så var det hennes vackra utseende som lockade fingrarna att skriva till henne:) men för var dag som gick när jag prata med henne såg jag mer å mer vilken underbar tjej hon är både på in sidan som utsidan å jag vart bara kärare och kärare för var dag som gick..eller aa jag vart intresserad för det va först dagen vi träffades första gången jag verkligen kände kärlek för henne..det va gudar i mig kärlek vid första ögonkastet:) Kan verkligen inte beskriva känslan jag fick när jag såg henne:)

Första gången vi var tillsammans gick la inte som planerat kanske å jag satt många gånger när man var sur å tänkte att jag önska jag aldrig träffat henne och man försökte inbilla sig att man inte var kär. Men det va ta mig fan största lögnen jag försökt inbilla mig för jag va tok kär och saknade henne var ända dag å svartsjuk när man viste att hon va med andra killar..grr säger jag bara..hehe Men sen efter 8 månader fann vi tillbax och jag kunde känna lyckan igen och känna kärleken starkare än någonsin. Nu har vi vart tillsammans i 2månader 3veckor och 1 dag:) visst det är ingen lång tid men det känns så fantastiskt mellan oss och jag tror verkligen bråken å tiden från varandra var nyttigt för oss båda för nu känns allt så underbart och bra. eller är det bara jag kanske som känner så? hehe hoppas iaf älsklingen känner det samma. Jag vill aldrig förlora Nathalie igen iaf. det skulle verkligen ta hårt på mig.

i did not have strange to move on, when you come lika an angel from the sky and pick me up from the hell i was in. I can never thank you enough more then give you all my love and my furute:) I love you to the end of everything <3
Puss min älskade Nathalie. Hoppas du står ut med mig och med du vet vad:P

nu ska jag se om jag får liv i broder tuck:P sen ska jag spela en stund innan jag gör nått annat:D Älskar min plutt <3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0