Söndag 6/12-09

Ja då va det söndag igen, veckorna går sjuk snabbt fast dagarna känns som evigheter:S Men det e för man inte har allt för mycket att göra på dagarna, men kommer ju bli ändring på det snart:) Hoppas verkligen dom kommer nu i veckan med mina nya golvmattor för nu e jag verkligen trött på att vänta å sen behöva sova i storarummet:( vill bara få iordning här hemma nu.

Helgen har vart lugn, har bara suttit vid datorn och kollat på en massa filmer:) inatt låg jag och kolla på "The way of war" sen kollade jag färdigt på "sagan om ringen: härskar ringen" sen satte jag på "sagan om ringen: De två tornen" men va tvungen att stänga av efter en stund för jag hade så sjukt ont i ögonen eller bakom ögonen det bara värkte å pullsera:s så jag försökte sova men det va lättare sakt än gjort så det vart en varm å skön dusch:P Brukar ju hjälpa när jag e bakis å det hjälpte faktist lite nu med så jag kunde iaf somna efter en stund.

Idag är jag trött som fan å mår en aning dåligt, tror jag börjar bli riktigt förkyld eller nått för jag e snuvig, huvudverk å ögonen värker:S men det som inte dödar det härdar:P ska iaf strax ta på mig å gå till affären å köpa nått att äta sen blir det nog lite glass med:P har blitt besatt av vanilj glass med krossad chocklad i:P sen när jag kommer hem ska jag kolla klart på "sagan om ringen" filmerna, har ju sista filmen sen med efter 2 tornen:P så det e vad jag ska göra idag iaf:)

Imorrn ska jag ringa läkaren med för att se hur det blir med min sjukskrivning för dom skulle ju höra av sig men det har dom ju inte gjort. å jag måste veta. så det e första planerna imorrn sen måste jag ner till stan å köpa tobak:) blir dyrt att köpa alla dessa jävla paket hela tiden:S

Aja det va la allt för denna gången.

Theo & N <3
//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0