Döda mig i sömnen..:/

Ska jag ha på mig imorgon! *kavaj me*


Nu ska jag lägga mig och sova och vakna till en jobbig dag..:/ Önskar jag somnar nu å inte vaknar nån mer gång eller vaknar och inser att allt bara vart en sjuk dröm..:( 27/1 kommer förbli mitt hat datum!! Jag vill inte detta..skjut mig eller döda mig när jag sover så slipper jag denna skiten, Aah för dom som inte förstår va jag snackar om så ska jag på en sjukt jobbig begravning imorrn. kommer va massa sorg å massa tårar i kyrkan och jag kommer vara helt förstörd..:/

Jonna även om det blir vårat sista farväl så kommer du alltid leva kvar i mitt hjärta. Har alltid älskat dig och kommer alltid göra det..ingen kommer kunna ta din plats i mitt hjärta för där e du juten i grunden..hoppas du har det bra där du befinner dig. Du är så otroligt saknad hos oss alla som kände dig..vila i frid hjärtat <3

Nu ska jag iaf lägga mig och försöka drömma fina drömmar om en vacker flicka jag avgudar på alla sätt och vis. 3 dagar kvar nu till jag fyller gubbe me och några timmar..:D ska fira med massa alkohol, fredag här hemma i stan å på lördag ska jag hem till Jessica i gbg..hon ska ju åka bort nu ett år..:/ har ju precis fått kontakt igen å så ska hon sticka iväg bara sådär..:( Alla jag gillar försvinner ju..:/ Kärlek som vänner å allt.

Aja ne nu e det sängen..orkar inte änns kolla klart på filmen jag börja kolla på..
Natti natti gott folk^^

/tiias eller tis *som J kallar mig..haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0