Ofattbart sjuk värld!!!

Jag kan verkligen inte förstå det än att Jonna e borta..:( Men det kommer det kommer..för jag vet att jag kommer innse det snart å då bryter allt ut verkligen för den tjejen betyder verkligen så jävla mycket för mig och många andra. för att vara ärlig så känner jag ett tomrum innom mig fast jag inte riktigt insett situvasionen riktig ännu. Men jag tycker livet är så jävla orättvist..:/

Kolla bara på alla sjuka små barn som lider av olika sjukdommar som cancer, hiv och andra dödliga sjukdommar..så ska det inte få vara..varför ska barn behöva lida? Va e felet med sjukvården idag? jo jag tror det finns för lite personal och pengar för att hitta nya botemedel mot alla sort sjukdommar..alla pengar e viktigare å lägga på industrin å resterande saker som skolor, fabriker, idrotten, televisionen med mera..fan e sånna saker viktigare än ett barns liv? visst pengar och saker gör en person lycklig men jag tycker det e egoistiskt för även om man sj mår bra så behöver inte barn i världen lida för det. Verkar som det e viktigare att skapa saker som förstör världen å som orsakar sjukdommar istället för att förbättra allt i stället..:/

Jag är sj en ohälsosamm kille som röker å sitter hemma hela dagarna men jag lovar att här och nu ska jag förbättra mig..jag ska ta min sista cigg nu innan jag lägger mig sen ska jag hålla mig från det..jag vill inte dö i lungcancer eller orsaka någon annans död heller. Just nu känner jag mig egoistisk me tanke på omständigheterna att jag aldrig, aldrig tänkt på omgivningen när jag rökt..det e ju farligare för de som e passiv rökare än för den som e rökare..plus att all rök och utsläpp av alla sorters utsläpp förstör vårat ozonlager plus att det orsakar sjukdommar och det e inte rätt. Jag e verkligen emot allt just nu som kan skada en persons hälsa å liv. Människor förbättrar inte världen vi förstör den bara. jag kan säga att om många många år kommer jorden gå under men vi har oss själva å tacka för det å ingen annan bara för människor är egoistiska.

Det e absolut inte rätt iaf att vi vuxna människor ska utsätta barn för dessa plågor som många barn får genomlida för det e ju tack vere all skit vi skapar å gör som tar skada på oss sj som sen tar skada på fostret i magen på mammorna..det e våra fel inte banens fel!! Så ska det inte få vara. Du kanske tänker nu aha och det e la skit samma jag känner inte den å den ungen ändå men tänk på dina egna barn det kunde vart dom eller de barn du kommer få då får du en helt annan syn på verkligheten..Jag har dock inga barn men jag kan säga att det finns ingen förälder i världen som skulle vilja förlora sitt barn. När jag nu sitter verkligen å tänker på hur världen ser ut så e jag livrädd att skaffa egna barn för jag vill inte inte på något vis förlora mitt barn..visst det kanske man inte gör men att änns våga ta den chansen..:S jag vill inte att mitt barn eller något barn ska behöva genomlida saker för våra misstag om man nu kan kalla det "misstag" de flesta vet va dom gör å hur det påverkar omgivningen. Jag tycker mer människor i världen borde öppna ögonen å se hur det ser ut. DET ÄR LIVSFARLIG VÄRLD VI LEVER I!!!!!

Nu har jag förlorat 2 st i mitt liv som jag älskar morfar som dog vid en skaplig ålder på 70år men det tycker jag e för tidigt ändå:/ men han dog av cancer å han va verkligen sjuk så jag e glad för hans skull att han slapp lida allt för mycket. Men jag saknar han över allt annat på denna jord. Sen då Jonna som va min absolut första riktiga kärlek som jag oxå älskar hon gick bort i en ålder på 22år å det e verkligen inte rättvist för bara för några dagar sen så mådde hon prima å sen helt plötsligt e hon borta bara sådär.:/ Jag kommer sakna henne oerhört mycket även mamma å bror för hon betyde mycket för oss allihopa. Men det jag vill ha sakt e det att jag vet att jag kommer hinna förlora fler som jag älskar innan jag går bort själv och det e pain in the as att förlora någon man älskar.

Det ljusa i mitt liv som jag har just nu e Mamma, bror, och min underbara "vän" Nathalie eller va man ska säga..vi e vänner nu iaf men Jag älskar Nathalie så djupt att jag inte kan beskriva hur jag känner men asså det e obeskrivligt..jag känner att leva med henne som vän e skit men jag lever hellre med henne som vän än utan henne i mitt liv alls. Nathalie är den person jag någonsin öppnat mig så mycket för som jag gjort då menar jag me allt..för redan från första stund har jag kännt mig bekväm och trygg och jag känner att jag kunna säga precis vad som helst till henne. Jag har aldrig lkugit för henne och kommer aldrig göra det heller..för henne vill jag ALDRIG förlora för nått i världen. För dessa 3 personer skulle jag kunna ta mitt liv för om det skulle behövas..jag gör verkligen allt för dom!

Jag vill även tillägga detta till Nathalie: Gumman du ska veta att oavsett hur dålig jag vart på att lyssna på dig eller sakt emot dig så har jag bara vela ditt bästa för du betyder allt för mig och mer där till och mina känslor som jag har för dig e obeskrivliga och det har dom alltid vart sen första stund vi sågs även om jag ibland inte visat det på så bra sätt:( Men jag vill bara ditt bästa så tro inge annat. Jag må hända även vart för på eller för gullig å det e den person jag är å du kanske inte är van med det men jag mena inte att stressa dig eller överrumpla dig me massa sött å fjäsk för jag säger bara det jag tycker å tänker å känner..sen är jag djupt djupt ledsen för att jag va egoistisk som inte gav dig den tid å rum som du bad om. Så om det e mitt fel att du inte vill vara med mig mer så e det mitt fel å jag förstår det. Men jag hoppas då iaf att vi alltid kommer att vara vänner för jag kommer bli lycklig så länge jag vet att du är lycklig och har det bra! även om det inte blir vi igen! Men jag hoppas vi kan ge allt tid som vi sakt å se hur det blir för jag vill inte att vi ska stressa oss fram till ett beslut som vi sen kommer ångra sen! Men lova mig gumman att känn ingen press sen att du måste vara med mig för att jag ska vara lycklig för jag kommer vara lycklig om du e det jag hatar att se dig ledsen eller höra dig vara ledsen eller arg det gör ont i mig då me. Men du ska veta det att jag älskar dig över allt annat och jag offrar å gör allt för dig! du kommer alltid vara min bästa vän va som än sker..för dig kan jag vara ärlig mot å dig kan jag säga allt till och det vill jag inte förlora! Du finns i mina drömmar, tankar, hjärta och hela mitt liv! Puss min underbaraste "flick/vän"

Ne nu är kl halv 9 så det e la dags att försöka sova om man nu kan det..kommer la ligga å tänka på verkligen allt nu..:/

men men natti natti!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

kramar vet inte vad man ska säga... hemskt bara..

2009-01-12 @ 01:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0