R.I.P. Jonna Nikka..:/

R.I.P. Jonna..:'(


Jag vet inte va jag ska skriva riktigt nu..:/ Jonna nikka gick bort igår morrse och det bara hände helt plötsligt. Jag vet inte mer än att jag satt å pratade med henne för ett par dagar sen på msn och hon mådde prima och hon va så glad över sin nya pojkvän Thomas å sin katt Bianca..hon hade fått det så bra nu med jobb å egen lägenhet och en kille som uppskattade henne för den hon va! Men så igår natt hade hon fått ont i hjärtat å fick åka in till sjukhuset akut på operation men hon klarade inte av det *Gråter* jag älskade hennes sätt å vara för hon va alltid glad och posetiv till allt.

Jonna var min första riktiga kärlek..så det e därför jag skriver som jag gör. Hon va den första jag någonsin älskat och hon har alltid funnits i mitt hjärta sen den dagen vi blev tillsammans och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsätt vart hon nu befinner sig..:( Jag och jonna hade ett bra förhållande tillsammans tills jag gjorde en tabbe som jag ångret sen jag gjorde den..:/ men jag vill inte gå in på detaljer just nu. Livet kommer aldrig bli desamma utan henne i det jag vet att vi aldrig skulle bli tillsammans igen men hon va en bra vän att prata med för hon lyssna alltid när man snacka me henne. Hon är det ända ex jag kunna vara vän med efter att förhållandet tatt slut så jag känner verkligen en stor sorg och saknad efter henne..:(

Hon va den första jag älskat men nu finns det en person jag älskar desto mer men henne har jag inte kvar heller..:/ inte för tillfället iaf..får se hur allt löser sig..men dessa 2 personer är de ända jag någonsin älskat som flickvän men jag känner mig som en förlorare just nu som inte kunde hålla förhållandena i liv..jag sumpade båda 2..jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen just nu..har aldrig mått så jävla dåligt som jag gör nu.:/

Men jag hoppas innerligt att jonna har det bra där hon e nu..:/

Jonna Nikka Jag kommer alltid älska dig och jag saknar dig så otroligt mycket. Du har din plats i mitt hjärta vart du än befinner dig. hoppas vi ses igen!

Kommer alltid minnas dig när jag hör denna låten! :(


R.I.P. Gumman!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0