Redig..:D


Wow känner mig nyttig nu för tiden..:D har börjat promenera lite då å då nu när jag känner att jag orkar å har lust. Men har stort sett vart ute å gått lite varje dag nu i 1månad eller aa kanske inte alla dagar men stor del iaf:) Känner mig riktigt redig;) Kom nyss hem efter en promenad med brorsan för jag hade så ont i huvudet och var rastlös så jag ville bara ut i friska luften å bara gå en stund:D Men huvudverken har jag kvar fortfarande:( Men det går la över snart får jag hoppas på.

Jennifer skulle la komma hit idag och hälsa på å dricka kaffe å kanske kika på film, aa fast hon kommer ju för brorsans skull iaf:) annars så vet jag inte va som sker mer. ska la spela senare igen när huvudverken gått över. Sitter å kollar runt på nätet nu och har skit tråkigt. messa älsk me men får inget svar:( tråkigt att jag inte kan åka hem till min älsk när jag känner för det:( så ända sättet att få prata me henne nu e nätet, msn tele eller sms. Men ibland e det svårt att få tag på älsklingen:/ Jag vet inte va som hänt men jag har alltid hatat att snacka i telefon å så men med nathalie vill jag prata hela tiden å smsa. Jag saknar henne massor å när jag inte får tag på henne så saknar jag henne ännu mera. Men hon har säkert nått för sig så det e la därför hon inte svarar på mina sms:) så det e bara å vänta..hehe Älskar min underbara flickvän Nathalie.



Att man kan få så starka känslor för en person det e lite konstigt för jag känner att jag inte klarar mig utan Nathalie. Jag vill ha hennes närhet 24/7 fast jag vet att det inte går men det e så jag känner. Jag skulle aldrig kunna sluta älska henne för Nathalie är den ända person som kan få mig att känna mig betydelsefull och älskad och det är en fantastisk känsla att ha en flickvän som man kan öppna sig för till 110% som bryr sig och accepterar mig som jag är och det e absolut inget man vill förlora. Att jag skulle göra slut med Nathalie existerar inte i mitt huvud. Jag vet att jag kan vara jobbig ibland och oroa mig för mycket men det e för att jag är rädd om mina nära å kära. Men jag gör det inte för att vara jobbig eller för att vara taskig. Jag gör allt för Nathalie och min familj o vänner. Saknar Nathalie hela jävla tiden, spelar jag, kollar på film, ute å går eller va jag än gör så kan jag inte sluta tänka på henne. Finns ingen annan person som skulle kunna ta hennes plats i mitt hjärta eller i mina tankar. Älskar henne så mycket och skulle aldrig vela förlora hennes kärlek. Att ha en flickvän man kan precis vara sig sj med är helt fantastiskt. Nathalie är mitt nu, min morgon och mitt liv. Älskar henne av djupet av mitt härta<3

Nu ska jag vänta på att få tag på hjärtat sen ska jag bara ta det lugnt så huvudverken försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0