Måndag.....

Haha super tönt..:P


Måndag morgon och jag ska strax lägga mig och sova..börjar bli en aning trött nu..:D Vaknade strax efter 4 eller va kl va igår eftermiddags bakis som fan..hehe men det vart en å annan öl å sprit i lördags..Men jag satt å dega vid datorn till strax före 9 på kvällen..snacka med lite vänner å så på msn..:D orka fan inte göra något:(  sen vid 9 tiden va det dags att spela lite som vanligt..hehe hade iaf en hyffsat trevlig hel med tanke på omständigheterna som blev.

Jag snacka även me en person igår som jag inte snackat med på evigheter och det va skoj. Kändes bra att ha nån att snacka lite skit med..gjorde mig iaf glad^^  "Du vet hur du ska få mig att le och må bra" Tack ska du ha:) See you soon i hope. Vissa personer måste man ha kvar i sitt liv å det e dom man respekterar plus familjen..sen att man inte alltid kommer bra överrens är en annan sak men vissa förlorar man inte över lite osamheter..allt går att lösa på ett eller annat sätt..vänner eller äkta kärlek e nått som alltid stannar kvar. får man iaf hoppas. 1 Vän/kärlek har man misst men det e inget man kunde göra åt saken men det hör till livets gång även fast det är ofattbart..men jag e iaf lycklig att jag har min familj som alltid stället upp sen vet jag att jag har vissa vänner som aldrig sviker mig med men man umgås allt för sällan. Men jag har iaf 1 person som betyder massor för mig och den personen får mig alltid på gott humör.

Jag vet inte du!!!!!
Men det e min hemlighet!!!^^
Men det bultar hårt!!
Just för.....!!:)

Idag ska jag bara ta det lugnt när jag vaknat till liv..ska la spela å sen får man se va som sker..men jag e iaf ledig så jag klagar inte..hehe..:D Har iaf lite planerat nu för sommarn..ska bli skoj..vissa saker ser jag verkligen fram emot 12:e juni börjar allt trevligt. SKA BLI SÅÅÅ SKOJ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0