Onsdag morgon..bläää



Usch då va man vaken igen..kom isäng kl halv 3 eller va kl va inatt å vaknade strax före kl 7..:S kunde inte somna om så nu sitter man här me sitt goa kaffe..Fick nyss ett sms från min älskling "Go morgon" haha svara ju men får inge svar så jag förmodar min lilla groda somna om igen för hon e ju ledig idag..skönt för henne..:D hon hade lite att göra nu innan fredag då det e avslutning i skolan sen ska ju stackaren sitta på ett tåg flera timmar ner hit till mig..hehe men hoppas hon tycker det e värt det..gör iaf jag för jag längtar så otroligt mycket efter henne nu så det inte e sant..:/ men nu e det bara idag och imorrn sen kommer hon..ska bli sååå underbart:)

Blir nog kanske att fira midsommar i sthlm me Älsklingen å hennes mamma, syskon å co..:D för hennes mamma ville träffa mig på midsommar:) hehe om det blir så får man hoppas man gör bra intryck då^^ men det ska nog inte va nåra problem dom kan ju inte vara farligare än Nathalie sj..hehe ne skoja nu..Nathalie e världens snällaste å gulligaste jag vet. Älskar henne så otroligt mycket så jag hoppas sånna fall hennes mamma gillar mig..vore illa annars..hehe. Men men som sakt tror nog inte det blir några problem..:D ser iaf fram emot att träffa älsklingens nära å kära=)

Idag ska jag storstäda har jag fått för mig..:S usch å fy säger jag nu men fan så skönt sen när allt e klart =) Ska tvätta senare me så man har rena å fnygga kläder..asså det va mindre än en vecka sen jag tvätta men det tar fan slut skit snabbt.:( lära snart behöva köpa nya kläder. Men har ju aldrig ork eller pengar att handla kläder..:S känner mig ur fattig när det gäller just den biten..pengar har man alltid så man klarar sig men inte till kläder..:S Men får la offra mig å köpa nått snart=)

Nu så ska jag iaf dricka mitt kaffe å vakna till liv sen får man väl börja plocka lite smått så all papper å skit försvinner så man kan ta å börja med själva städet sen. kommer fan ta tid för jag ska orka damma å torka av över allt idag för nu e det snart dags för *No smoking* så då vill man ha det riktigt fint..lära röka ute dom sista dagarna nu me innan man ska te å sluta..ska bli spännande å se om man klättrar på väggarna efter ett tag eller hur det blir..har man rökt i 17 år så e man iaf grovt beroende av skiten..men jag hoppas hoppas verkligen inte det blir några större problem för jag vill fan sluta nu..inte bara för nathalies skull utan för min egna..vela ju det sisst me då jag höll upp 2 veckor men vart massa skit runt omkring å i mitt liv så jag palla inte hålla mig..:( men denna gången då JÄVLAR!!! =D

Aja jag skriver mer senare^^

Älskar min Nathalie över allt annat å hon e bara MIN!!!!! "Tuch her and i will kill you" som den döda terroristen skulle sakt det..hehe. puss hjärtat mitt <3<3<3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0