Mina tankar..

God Kväll/Natt....



Nu sitter man här som vanlig har precis kollat på Solsting & snesprång..va ganska rolig..men satt mer i mina egna tankar största delen av filmen/pjäsen eller va man ska säga. Jag hatar att behöva sakna den jag älskar men nu e det inte lågnt kvar tills vi ses:) Men jag hoppas på att allt blir som jag önskar för jag känner att jag vill ge allt jag kan å visa att allt jag säger och gör e sant. För mina känslor blir allt starkare för var dag som går. Jag vet att personer har sina åsikter om mina känslor å va jag skriver men det skiter jag fullständigt i..För jag kan inte ljuga å säga att jag inte e kär eller att jag inte älskar Nathalie för det gör jag mer än något. Allt känns som en lycklig drömm nu som jag aldrig aldrig vill vakna ifrån å jag hoppas allt kan hålla i sig så som det e nu..Nu känns det som inget kan bli sämmre, bara bättre.

Nathalie för mig, det e allt..jag skulle inte klara av att mista henne en gång till för det hon som får mig att må som jag gör. Hennes underbara varma ord hela tiden får mig att bli skinerad å jag vill bara vara hos henne var sekund som går. Jag trodde ett tag att jag kunde klara mig utan henne å att mitt liv skulle va lättare men utan henne vart allt bara komplicerat och jobbigt, speciel saknaden efter henne och tanken att vi aldrig skulle ses igen..men nu e det 3:e eller 4:e gången vi hittar tillbax till varandra och denna gången känns allt så rätt..iaf för mig för vi har fått en bra kontakt igen plus att hon kommer snart hit då har vi ett par dgar att känna efter på sen så ska jag åka till henne i slutet av Juli igen för då skulle jag följa med till sthlm..:D Men jag hoppas hoppas innerligt att jag har rätt denna gången med mina tankar..för mina känslor sviker mig inte det vet jag för jag e verkligen lycklig nu med min ängel i mitt liv..Jag Kommer inte svika henne en gång till..Om jag verkligen får denna chans igen kommer jag inte bete mig eller göra som jag gjorde första gången..:/ för det va en overklig smärta att förlora den man älskar.

Min första riktiga kärlek förlorade jag av ett fel som jag åstakom och hon kunde inte förlåta mig för det men vi vart bra vänner men hon är död idag..:/ Sen trodde jag aldrig jag skulle älska någon igen men så kom nathalie in i mitt liv som en ängel som lyfte upp mig när allt vart som jobbigast..Nathalie lyste upp mina dagar å fick mig att skratta och må bra..låg i evigheter å prata med henne i telefon om kvällarna å bara skratta..sen kom hon hit å vi hade verkligen det underbart tillsammans..sen kan det kanske stämma att allt gick snabbt men jag har aldrig blitt kär eller älskat en person så snabbt som jag föll för Nathalie..hon va verkligen enastående vacker, snäll och rar å otroligt underbar som person..Jag har aldrig kännt mig så bekväm å trygg som med henne sen efter ett tag så börja det bli lite små gnabb om saker å ting å allt vart bara värre å det sluta med att jag förlorade henne med..:/ sen har det velat lite fram å tillbax sen sluta vi prata helt med varandra.:( Men det betyder inte att jag sluta tänka på henne eller sluta älska henne för det gjorde jag hela tiden..saknade henne dag ut å dag in å hade henne i tankarna hela tiden..senaste 4 veckorna har jag tänkt otroligt mycket å vela skriva till henne men våga inte för hon verkade så lycklig å glad så jag ville inte förstöra något för henne..Men sen en dag så såg jag ett anonymt medelande att pesonen inte kunde sluta tänka på mig å saknade mig å jag visste direkt att det va Nathalie..:D gjorde mig sååå otroligt glad å sen börja vi pratas vid igen lite granna å nu känns det verkligen som vi funnit varrandras intressen å känslor. så nu känner jag mig som jag gjorde den 20:e November 2008 då jag träffade sötnosen första gången:) så jag skulle ta det fruktansvärt hårt om jag skulle förlora henne igen för jag kommer aldrig mer bete mig som jag gjorde..förstår inte hur man kan bete sig som en idiot om man älskar någon.

Jag ska behandla Nathalie me den respekt och kärlek som hon förtjänar för jag e lyckligt lottad som överhuvud taget har en så underbar tjej som henne..Iaf enligt min åsikt å inte via någon annans. Jag tror iaf på oss för som det verkar så älskar vi varandra å båda har starka förhoppningar å önskningar. Jag kollade in Nathalies blogg nyss hon hade gjort ett kärleks test "Nathalie <3 Mattias = 84%" vist det va jätte gulligt men respekterar man å älskar personen man är med å ger varandra närhet och uppskattning men samt andrum och litar på varandra så kan den kärleken överstiga 100% men viktigast är att man är ärlig mot sig sj. Jag har aldrig ljugit för nathalie angående mina känslor för henne men dock kanske inte visat dom så bra alla gånger men mina känslor har alltid vart starka för henne, Jag skulle inte klara av att ljuga för henne om något..aldrig. det skulle vara respektlöst av mig å det förtjänar hon inte. Jag ska iaf behandla henne med den respekt hon förtjänar å det betyder allt..Jag säger det igen som 1000 andra ggr..Jag älskar henne och vägrar förlora henne igen inte av mina misstag eller av en dålig lögn aldrig!!

Jag litar verkligen på hennes känslor och ord som hon ger mig.

"Lova mig älskling att det inte är en dröm"

Nu är det bara 1 vecka kvar tills du ligger i min famn å jag bara får hålla om dig sweetheart..längtar så otroligt mycket efter dig nu..denna veckan kommer kännas som en evighet. Jag har en dålig bakgrund men jag ska försöka så gott jag kan för att göra dig lycklig baby..du betyder allt för mig å jag gör allt för att du ska va lycklig med mig:) min kärlek är dig evig.. Jag vill vara en del i ditt liv lika väl som jag vill ha dig i mitt. Jag finns alltid vid din sida å jag sviker dig inte. Va det än gäller så finns jag här. Hoppas inte jag skrämmer iväg dig me allt som jag skriver..men jag e bara tvungen att uttrycka mina känslor på nått vis tills vi ses då jag kan ge den till dig istället..

Tiias <3 Nathalie = 1.000.000.000%^^ (Eget resultat) hehe.

Nu ska jag försöka sova men har haft svårt den senaste tiden att sova av vissa anledningar ;)

//tiias

Deeply in love with you..till min vackra ängel Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0