.......

Folk lägger näsan i blöt folk försöker förstöra men inget kan förstöra eller komma mellan min kärlek & känslor för Nathalie..spelar ingen roll vad som sägs eller va som görs för min kärlek e starkare än något annat..jag är en person som kämpar för allt jag tror på å min kärlek den sviker mig aldrig. jag kommer aldrig ALDRIG släppa Nathalie för något i världen för jag tror på henne jag tror på oss. Bar tröttsammt att folk inte har ett eget liv att ta vara på istället för att bry sig eller lägga sig i andras men som sakt jag skiter i vilket för med nathalie klarar jag allt:) så ge upp nån gång.

Satt nyss å tänkte på min syster.:( hon kommer hem igen om 6år..då har hon sonat sinna synder.:) men jag vet inte hur det kommer bli när hon kommer hem igen men jag hoppas iaf vi kan få samma kontakt igen som vi hade innan hon gjorde det som hon gjorde.:( Inte för att jag anser det va fel..hon skydda bara sitt egna liv å sin sons liv. det va hennes liv eller hans. Men visst ingen förtjänar kanske att behöva råka ut för en sån olycka men men. Jag älskar å saknar min syster.:/

Jag skulle kunna göra va som helst för min familj å för Nathalie..för jag skulle aldrig kunna se någon skada eller hända dom som jag älskar..Jag kan utan tvekan offra hela mitt liv för dem.

Jag kan inte sluta tänka på min ängel..hon e för söt när hon oroar sig men jag blir sj orolig..:( Men det finns inget att oroa sig för..iaf inte när det gäller mig/oss för jag skulle aldrig svika mitt hjärta/hjärta (Nathalie) för hon är verkligen den underbaraste. att lämna henne existerar inte i min värld för det e samma som att lämna själen till djävulen och det skulle jag aldrig göra..Svek och lögner har jag levt med hela mitt liv så jag skulle aldrig svika eller ljuga för dem jag älskar. sanning är viktigt för mig. att ljuga det e fegt och själviskt. Jag skulle iaf aldrig sluta älska nathalie, aldrig svika henne, aldrig lämna henne eller såra henne på ett sätt som skulle sätta vårat förhållande på spel. Alla människor blir sårade eller ledsna nån gång i livet av olika själ ett förhållande är aldrig perfekt det kommer alltid nått man kan bli besviken eller ledsen för då menar jag helt naturliga saker som de flesta går igenom. Men jag skulle aldrig sätta mitt förhållande med nathalie på spel. Älskar henne för mycket för att se henne vända sig om å gå.

Jag är väldigt känslomässig av mig när det gäller min familj å dem jag älskar. men personer som inte känner mig ska inte behandla mig eller någon av mina nära å kära på ett illa sätt för jag visar då inte min känslomässiga sida sånna fall för jag har gått igenom allt för mycket i livet för att vara den snälla å gulliga personen som jag kanske va tills jag va 2 år..haha för mitt liv å mina handlingar har påverkat mig både bra å dåligt. Alla som lär känna mig tycker jag e en snäll person å det e jag men jag visar ingen respekt eller hänsyn till dem som inte visar mig respekt tillbax å sånna personer är så jävla patetiska. Jag är nöjd me mitt liv som det e å jag skulle aldrig vilja falla tillbax till den jag va förr..den personen jag va förr va skrämmande..iaf om man tänker tillbax va man höll på med.:( men men nu e mitt liv bra å jag e lycklig å det är jag glad för iaf.

Nathalie:
Jag lämnar dig aldrig, jag sviker dig inte heller..du e en person som e värd att kämpa för och du måste sluta oroa dig för ja kommer alltid finnas i ditt liv jag försvinner aldrig. Vill du bara ha mig så är jag här för dig..du är ända personen som skulle kunna skilja våra vägar åt för jag kommer inte göra dig varken illa eller något ont. Jag respekterar dig till 100% å jag älskar dig. Jag kommer ge dig all kärlek och respekt du förtjänar..skulle aldrig kunna behandla dig så som du blivigt behandlad många gånger för du förtjänar inte det. inte änns om du skulle lämna mig skulle jag behandla dig så respektlöst någon gång. Jag vet att det e svårt att tro på allt jag skriver å säger..men jag ska visa dig älskling att jag menar allt verkligen allt. Bara du håller hoppet, tron och kärleken uppe så ska jag visa dig..du betyder allt för mig. Jag älskar dig Nathalie<3.

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt en stund. känner ingen lust att spela längre. Va inne nyss å spela men ville bara logga ut å det gjorde jag me^^ men men det e la period som sisst gång då höll jag upp 3 månader sen börja jag spela igen^^ får la se hur det blir denna gången..men men nu ska jag kila vidare ha´j haj

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0