sova?



Försök att lura John Blund att du e trött hehe det e ömöjligt..la mig nyss för jag inbilla mig att jag va trött men låg bara å tänkte å det va omöjligt att somna..:S Undrar när jag ska få tillbaks min sömn..har haft sömn problem senaste 3-4 månaderna..kan va skit trött men så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar 1000 tankar snurra runt i huvudet och jag känner mig genast pigg igen..har iaf märkt en sak när det gäller min sömn å det e när jag har nån som ligger bredvid kompis som partner så har jag då inga problem att sova..kanske för att man ligger å pratar massa skit så då får man massa tankar ur huvudet. Men men får försöka klara mig 6dagar till tills min babe kommer så kommer jag inte ha problem att sussa och har jag det får jag hålla henne vaken me hehe eller så får hon trötta ut mig;) det e hon bra duktig på kan jag lova..haha <3

Så nu e det ingen ide att försöka sova heller ska vara vaken tills ikväll så förhoppningsvis e jag helt utsliten så jag somnar av ren trötthet..:D men det har jag svårt att tro iaf..men men får la se..ska iaf nu vänta på att älsklingen vaknar så ska jag terra henne me massa sms hela dan sen blir det spela å så funderar jag på att dra hem till mammsen en sväng senare å hälsa på å se om hon har något gott hemma i kylen..:P e vrölhungrig men glömde gå till affären igår så jag får ta det efter jag vart hos mammsen.

Hur e det verkligen möjligt att tänka på en person så mycket som jag tänker på Nathalie? e det verkligen möjligt? inte för att jag klagar för hon e det bästa som går att tänka på..tänker hellre på personen jag älskar än något annat för visst har jag massa skit att tänka på med men det har jag inte tänkt på de senaste dagarna å det e tack vara min sötnos. "You are in my mind day and night" Sitter just nu å lyssnar på Nickelback - Something in you mouth som gumman har på sin blogg men jag fick ner låten inatt på datorn..:D den e satans skön.."diggar" haha..:D Nu ligger iaf min bebis å sover sött får jag hoppas, stackarn hade ont i ögonen igen men jag hoppas å tror det e sminket som orsakar det. Men hoppas det går över tills hon vaknar. Jag e rädd om min baby angel^^ hon e viktigast i världen efter mamma:D (mammas pojk) haha:)

Alla säger jämt att jag e bortskämd när det gäller min mamma hehe kanske stämmer men jag anser inte det på samma sätt..min mor hjälper mig så gott hon kan men har man förlorat 3 barn innan mig å min bror så tror jag hon visar sin uppskattning på det vis hon gör..jag får inte massa saker eller pengar av henne hon hjälper mig med städ ibland.:D eller när jag har det svårt vissa gånger me pengar får jag mat med mera bara det e för mycket tycker jag å alla anser att jag e bortskämd..kanske bekväm för jag vet att mamma hjälper mig med städet ibland så då drar jag sj ut på det vissa gånger..men jag å mammsen står varandra nära för hon har alltid funnits vid min sitta när jag haft det svårt, tex när jag bodde på tonårshem var det alltid mamma som stötta mig å kom å hälsade på..min pappa ringde inte en ända gång under min tid på hem.:( mina äldre syskon kom aldrig förutom linda för hon va hos mig 1 gång..Micael min bror följde med så ofta han kunde eller hade tid men det va bara för han bodde hemma hos mamma..men han hade ju sitt liv å skolan å alla brudar att tänka på så jag förstår han med..men mammsen har alltid ställt upp. LOVE MY MOM!!!!^^

Jag har ett förflutet som heter duga..jag har inte vart guds finaste unge direkt..men jag ångrar inget jag gjort för det går inte att göra ogjort iaf..jag har tvärrt om tagit lärdom av mina misstag..okej ända jag ångrar e att jag misskötte gymnasiet men annars ångrar jag inget. Jag har som sakt tatt lärdom över det jag gjort å tiden på tonårshem har både vart tråkigt å roligt..såg inte det som ett jätte straff för jag hade roligare än träkigt där..hehe gjorde massa roliga saker som man inte gör nu för det finns inga pengar till det nu..nu lever man på normberäkning visst man klarar sig bra på det men man har inte råd me massa nöjen å¨sånt..men jag e lycklig iaf..iaf nu när jag har nathalie att se fram emot att träffa så ofta det går..:D nu i sommar blir det en hel del iaf..:D hon kommer snart hit sen ska jag till henne i juli å stanna tills nån gång i augusti..ska åka med henne till sthlm till hennes mamma:) ska bli mysigt;)

Nu är kl 07:00 å jag vet verkligen inte va jag ska hitta på för att kl ska gå men kommer nog på det snart. men idag blir det nog en sväng till mammsen sen affären sen ska jag kolla va bror å pyret har för sig å efter det blir det spela å prata me min älskling. saknar henne så förbaskat jävla helvetet mycket..hehe..som sakt det e bara 6dagar kvar tills jag äntligen har henne i min famn..när hon e här får jag se hur mycket bloggande det blir.:P kommer ha fullt upp att försöka att inte röka sen har hon ett heltids schema på G^^ : Sola, promenad, bada, picknick, mysa, kolla på film, *** (inget man talat högt om)^^ sen en massa mer..:D ska iaf bli kul, underbart å mysigt att ha henne här..ha henne i min famn å att få somna tills hennes andetag och hennes närhet..minns sisst hur underbart det va att slå upp ögonen på morgonen å se henne ligga där bredvid mig me sitt blonda fina hår sen hur man låg å myste en stund innan man gick upp men man va tvungen att vara snabb upp om man skulle hinna med toa för hon okuperade toa iaf 40minuter^^ så var man nödig gällde det att va snabb..:D haha ne nu va jag taskig älskling^^ men sant..hahaha

ooh my...Jag e grymt förälskad i Nathalie<3 *Älskar dig honey pie*

Ne nu ska jag hitta på något skoj som..hmm..ja va gör man kl 7 på mörran tro..aja ska fortsätta väcka mina grannar me nickelback.:D haha..ska sätta på en kopp lut me.:D

men god morgon sverige och hoppas alla får en toppen dag:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0