hackat å klart..:D

Sikken gårdag det va..satt å spela en stund in på tidig eftermiddag sen firck jag bara för mig att logga ur för allt va så jagvla tråkigt..så jag bestämde mig för att ta en paus från spelandet ett tag..så jag satt på msn å sen snacka jag me min älskling lite..sen senare på kvällen logga jag in i spelet för jag skulle kika en sak..WTF hade hänt då..:S Nån jävla idiot hade hackat mitt wow kontos..:S Hade bytt lösen å mail å hela rubbet..kunde inte änns skicka "glömt lösenord" för min mail matchade inte med mitt account name..:( Höll fan på att kasta ut datorn plus grina som en sisi girl..haha..så jag satte mig å skrev ett mega lågnt mail till Blizzard men tror du man fick svar..:S nepp:'( så min sömn inatt va en ren mardröm..haha plus att jag saknade å ville ha min baby bredvid mig..:/

Men vaknade före 10 idag iaf å satt spännt å vänta på att kl skulle bli 10:30 så jag kunde ringa Blizzard istället å snacka me dom..å kl vart 10:30 då fick jag tag på dom å fick prata med en snäll själ där som kollade upp allt..då hade någon ändrat mitt wow account till ett battle.net acconut..:S så dom ställde ju 1000 frågor om allt..haha sen sa dom till mig att jag va tvungen att skapa ett nytt konto..då vart jag helt stel å svettig..:S Nytt konto never in my fucking life att jag börjar om..nej nej det kommer inte på tal..haha men då förklara dom att jag va tvungen att skapa nytt konto för att ha ett konto sen kunde dom föra över alla mina chars å allt till det nya kontot..PHUU!!!! då vart jag genast lugn..haha så jag gjorde som dom sa..sen när allt va klar behövde dom cd-key till mitt orginal wow spel så fick dom det sen bara

blizz: "last thing..we need your secred question"
då höll jag på att svimma..ska jag komma ihåg det..
Jag ba *hmm..lets see i think its ******"
blizz: "No its wrong do you have any other ******"
jag: "yeah ******"
blizz: "thats right..give me a sec then you will get all back*

Damn trodde fan jag skulle hoppa sönder data stolen eller nått av lycka..haha men jag fick iaf tillbax allt plus en hacker spärr så nu kan ingen hacka mitt konto igen. wiiee..den spärren kostar vanligtvis pengar att skaffa men jag fick den gratis för att jag vart hackad..^^ sen när jag la på kolla jag å allt funka å allt va kvar^^ sen logga jag bara ut för det va genast tråkigt..men bara för det e trisst så betyder det inte att jag vill bli av me det..laggt ner massa tid på mitt spel..:/

sen efter jag logga ur spelet har jag bara sms:at me min älskling, vart hos bror en sväng sen så va jag i affären å köpte mat å sen har jag pratat me gumman på msn..:D Damn girl you make my world spinn..you know why;) haha. Nu så syr min älskling å jag ska la bara sitta här å muppa en stund till..Prata dessutom me mammsen idag å hon skulle komma hit på onsdag å hjälpa mig lite^^ så jag får bjuda henne på kaffe..haha..:D

Nu e det verkligen inte långt kvar tills Nathalie kommer hit..ska bli sååå underbart..är så glad för att hon skrev till mig för jag hade verkligen saknat henne..älskar henne me hela mitt hjärta å jag ska ta hand om henne varsamt..för sånna som henne växer inte på träd. min lilla groda e va hon e..ska kyssa henne på fredag så hon blir min prinsessa..:D SNART SES VI HUNEY!!!!:) Miss you..=/

Ne nu ska jag kolla vidare på nätet som vanligt^^ tjohej.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0