midsommar helgen..

Usch söndag igen..va tiden går snabbt..:( älsklingen ska snart börja jobba så då måste hon ju åka hem ju..:( Men förhoppningsvis så åker jag ju med upp nu sammtidigt med henne så slipper hon åka ensam:) Men det ser vi nästa vecka hur det blir.

Midsommar va la hyffsat bra..först va Jag, Älsklingen och Broder hemma hos mamma å åt mat å tjöta skit..sen så gick vi hem igen å satt och väntade på att fredrik och jenny skulle komma hem så man kunde dra dit innan vi drog ut på pråmen som e en sommar krog här i stan..:D Kvällen va toppen  stort sett hela tiden.

Igår hade jag å älsklingen mys här hemma..låg bara soffan å myste till några filmer..va underbart och mysigt. gjorde pannkakor med grädde, sylt och jordgubbar..:D va mumma^^

Idag vet jag inte ännu va som sker..väntar iaf på att solen ska dyka fram så man kan ta en promenad ner till slussarna eller så. Ska iaf snart till affären. Skriver mer senare men här e bilder från midsommar..:D





Jag älskar min Nathalie över allt annat på denna jord..Fan va hon får mig att känna mig älskad och hel. Underbart att få vara med henne vid hennes sida. Att somna å vakna upp bredvid henne är fantastiskt. Älskar verkligen henne på alla sätt å vis. *Puss min finaste ÄNGEL<3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0