desperat *NOT*

Haha cp bild^^


Kl e nu 06:25 å det e dags för sängen strax^^ börjar bli lite seg nu..haha har suttit å spelat inatt me 2 nya vänner^^ riktigt trevliga..haha hoppas dom kommer trivas inne på min server:P Annars har jag bara tatt det lugnt va hemma hos bror en sväng igår igen å snacka skit å kolla hur det blir i helgen å han å J skulle tydligen ha inflyttningsfest på lördag så det ska bli skoj..:D imorrn ska jag försöka få hyrt lokalen här bortanför mig för jag å emma skulle slå ihop våra fester å fira våra sena födelsedagar..haha eller jag har redan firat min men kan göra det igen..:P mer folk denna gången..haha:D

Satt och snacka me min sötnos Jessoca i telefon förut me..stackarn mår inge bra:( men jag finns för henne det vet hon..Ska antagligen åka å hälsa på henne nästa vecka om det blir som jag tänkt mig^^ för jag saknar henne å vill bara vara hos henne just nu..:/ Hon skriver så otroligt söta saker hela tiden till mig och jag blir så glad men en viss person har fått mig att inte veta hur jag ska bete mig i en sån här situation som denna..för jessica verkar vara intresserad sj å det känns underbart men vet knappt va man ska säga tillbaka när hon skriver som hon gör:S För då fjäskar man väl bara eller har jag fel..e det bara en rubbad tjej som inte kan ta emot kärlek som säger en sån sak att man bara fjäskar när man berättar sina känslor?! Det sårade så fruktansvärt för inte fan vill man höra "sluta sockra/sluta fjäska" när man säger att man älskar en person..baah ne fan skiter i vilket får hoppas på att det bara finns en sån taskig person i sverige iaf. Jag ska iaf vara mig sj mot jessica så ser hon sj hur jag e å hoppas på det bästa..för jag gillar henne å vill stötta henne nu när hon går igenom det som hon gör. vet sj hur det e tyvär..:/ *Pain in the as* men men vi ska lösa detta tillsammans..:D min lilla sötis jess^^ Ska ringa henne senare idag å prata mer med henne om nästa vecka. Hoppas iaf hon menar allt hon säger till mig iaf..:D för det gör mig så gld när jag hör det^^

Yoh my jessi<3 cutiepie^^

Jessica: Jag kommer alltid att stötta dig å det hoppas jag du vet redan för det har jag sakt flera gånger. hur jobbigt det kommer vara så finns jag för dig för jag vet va du går igenom just nu..:/ inget skoj men jag tror på dig att du klarar det^^ Tycker om dig jätte mycket ska du veta me å jag e glad vi fick kontakt igen nu för jag har saknat dig massor..:( så försvin inte igen e du snäll:) även hur jobbigt du har det så snälla ring å prata med mig istället för att försvinna som sisst..:( Jag ställer upp bara du ger mig chansen..:D *I keep an eye on you^^* Puss min fina jessi^^

Haha nu kommer det skrivas eller kommenteras att man e desperat eller patetisk eller nått liknande för detta inlägg..men jessica e en tjej jag tyckt om länge nu men hon försvann av en anledning å jag vet varför så jag skiter i va andra tycker..sånna fall får jag vara desperat eller va det må hända vara..:P Jag kommer iaf finnas för min sötnos för hon behöver en vän nu å då kommer jag ställa upp för jag är inte känslokall mot dem jag tycker om bara mot idioter som beter sig som fittor. ja vissa kanske kan ta åt sig som läser denna;) för jag vet att en gör det iaf..haha..:D har hört flera gånger att denna person inte läser min blogg längre men hur fan vet personen om allt jag skrivit å tjaffsar om det? haha patetiskt..*asg* jaja who the fuck care? not me^^ vissa betyder inte ett skit längre dom e luft som man andas in å sen andas ut eller skiter ut..:P same shit^^ men men jag bryr mig inte om deras liv så då bör dom ge fan i mitt me.


Annars idag ska jag nog bara ta det lugnt, ska iaf ringa några samtal sen när jag vaknar för nu börjar man bli smått irriterad på att sitta å vänta på vissa saker..:S hatar att vänta..:P men vem gör inte det egentligen^^ kanske får en ny dator snart om jag har tur..:P *HOPPAS* en bärbar så man kan ligga inne i sängen å blogga..haha ne skoja..så allvarligt kommer det inte bli:D men det kan va gött att ha om man åker iväg nån stans. kommer ju bli en hel del färder nu till sommarn..:D Sen ska jag fortsätta leta lägenheter lite här å där för nu ska jag verkligen från trollhättan för snart pallar jag inte me stan mer..:S vill flytta å träffa nya människor men jag har iaf bestämt mig för att flytta neråt i sverige för att slippa bo nära sthlm eller närmare massa puckon..:S ne uscha. så man kanske ska bli skåning..;) haha nja kanske inte då.:P Men men får la se vart man hamnar om man nu kommer iväg..:P

Men nu ska jag iaf hoppa i säng om 10 min eller nått å drömma söta drömmar om min sötis Jessica..haha älskar när hon kallar mig tisen^^ låter så sött när hon säger det eller skriver det:) *tisen*^^ hoppas iaf hon sover gott nu^^ Puss min finaste<3

Natti natti allihopa PoK

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0