Drömmar

Drömmar e dom meningen att bli sanna eller e drömmar bara en illusion på det som inte e verkligt eller är drömmar bara det som hänt i sitt förflutet? det är en bra fråga..jag har iaf haft massa konstiga drömmar den senaste tiden kan dock vara för att jag e sjuk..men drömmer om personer jag inte träffat på flera år och om personer jag aldrig träffat. drömmer även om mitt liv från början till slut som jag vart med om hitills..hmm tycker detta e mysko..visst jag drömmer även om wow men det e för jag spelar för mycket^^

drömmer om personer jag inte vill drömma om varför kan jag inte drömma om sånt som gör mig lycklig som tex Cecilia, mina vänner och sånt? bara sånna som jag har dåliga minnen av från mitt liv. aja det e ingen ide att fundera för man kan tydligen inte styra sina drömmar..nu ska jag iaf lägga mig igen å drömma vidare..kanske ger nått gott av det hela till slut..:D

Men jag e iaf lycklig som det e nu me mitt liv och att jag har min familj å Cecilia vid min sida^^ Love them =)


//tiias


Kommentarer
Postat av: Tinaaaaaa

underbart att höra att duu är lycklig:D

När kommer du o hälsar på oss? Ta gärna med dig cecilia:D ta hand om dig.

2009-05-08 @ 09:33:55
Postat av: Anonym

Du skriver så lite i din blogg =( skriv mer snälla

2009-05-08 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0