Onsdag

Från sommarn 2008


Japp då va det dags att skriva lite igen..va ett tag sen nu. Idag e det iaf Onsdag den 27maj och jag har precis städat klart här hemma..såg ut som ett bomb nedslag..:S Men nu e det rent å fint iaf..Va hos min nya kurato idag^^ Fråga mig inte va dom tänkte på när dom gav mig en kurator..haha Hon va inte många år äldre än mig plus hon va inte den fulaste heller..haha hur ska man kunna konsentrera sig när man snackar me henne..haha ne skämt å sido visst hon va fin men jag går ju inte dit för det. Men roliga ligger i det att man får en kurator som e ung. känns lite skämmigt att snacka med henne om mina problem men får la försöka..;) men men..:P

Annars e det toppen för övrigt..har min älskling plus mina vänner som gör mig glad..både vänner irl som på internet:P Det senaste har jag tänkt mycket på mitt liv hur det ser ut just nu å det e stabilt fast utan jobb då men det kommer väl..:D Jag mår prima iaf.

Har blitt en del spelande nu det senaste men nu kommer sommarn så det blir att spendera mer tid me Cecilia och vännerna^^ party party ju:) Nu till helgen börjar allt skoj..Crousingen är nu på lördag då blir det festa..sen efter det e det Fallensdagar och sen vet jag inte om man drar till gbg på göteborgs kalaset eller udevalla på fjordfestivalen..får la kika på det^^ men närmast e crousingen då ska man supa me alla raggare..haha ska iaf inte dricka lika mycket som förra året då jag spendera största delen med att sova på gräsmattan i parken på Cecilias väska..haha Men men får la se hur det slutar..skoj ska jag iaf ha:)

Idag kommer min sötnos hit så tur jag fick tummen ur att städa..haha. Men det blir la lite mys iaf sen ska jag nog spela vidare för jag har en hel del att fixa inne i spelet "geek som man e" haha..men men nu ska jag sätta på lite kaffe sen får det bli mining som gäller:)

Finns en sak jag tänkt mycket på men jag vet inte va jag ska skriva om det kanske lika bra bäst att vara tyst av vissa anledningar^^ inte passande för allas ögon;)

Puss o kram alla där ute i vida världen^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0