Lägenheten:)

Ja då va man äntligen klar med allt som jag skulle göra me lägenheten, nu ska jag bara vänta på att dom ska komma å byta golvena så man kan göra alla små jobb efter som att sätta på alla lister runt dörrnarna å väggen men stort sett är allt annat klart:) så nu kommer lite bilder på hur det såg ut å har sett ut de senaste dagarna och hur det ser ut nu;)

Före^^

sovrum va blått innan:P


Hallen (Nathalie kommer med för jag har inga andra  bilder på hallen:P) Gult å fult va det iaf


Köket ba grått med kina tecken på tapeterna å en bård me kina tecken på med.


Badrummet (bryr er inte om mig:P) va turkos/ljusblått)


Ja det va lite smått hur det såg ut innan å jag brukar inte ta kort på lägenheten så det fick bli lite andra bilder, men hoppas man ser lite iaf;) Nu kommer bilder under tiden innan allt var klart:P

under reparation





Lite bilder under arbetets gång:P Nu till resultatet när allt vart klart:P

Bilder när allt är klart:)






Inte dom bästa bilderna men jaa ni kan ju se lite iaf hur det har gått:) bilderna i köket hade jag inte skurit bort all överflödig tapet så det ser la inte så kul ut men nu e det snyggt å ska la ta mer bilder senare när jag fått nya golv å fått in möblerna i rummena igen så ser det mer hemtrevligt ut;) men jaa nu ser ni iaf lite va som skett under förra veckan som gått, jag e iaf klar nu me det jag skulle göra. nu e det mattläggarna jag får vänta på:)

Nu ska jag ta min pizza bit jag har kvar å kolla på film:D natti natti

Theo <3
//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0