dröm

Dagens bild;)


God morgon:) uppe tidigt idag trotts jag la mig sent men det e för nån uttråkad själ ringde å väkte mig;) haha men det känns skönt att komma upp tidigt för så kommer man förhoppningsvis isäng tidigare ikväll. Helgen va lugn för min del, bara blitt massa film och mat;)

Inatt hade jag värdens konstigaste drömmar:P minns dock inte allt jag drömde om men en cool dröm jag hade det va att jag, brorsan och nån blond tjej jag inte vet vem det är men iaf, Vi var karaktärerna i ett spel "Metroid" :) allt känndes så jävla verkligt för trotts att allt var ett spel så va det ändå verkligt för jag va ute i fight/krig me massa monster sen så skulle jag springa iväg efter på ett möte på soc:P haha så det va som att allt va real world. Coolaste va att vi hade dräckterna från "Metroid" spelet i drömmen å kunde göra allt man kan i spelet:) tänk om det kunde bli verklighet då skulle jag tycka det va coolt:) Iaf så va det en cool dröm men svårt att förklara i detalj:P Sen drömde jag massa annat men kommer inte ihåg riktigt så jag kan inte förklara drömmen. Vaknade nu iaf av telefonen och jag va genom svettig:S hehe så nått dumt va det säkert jag drömmde om.

Idag ska jag försöka ta tag i disken å plocka upp lite här innan det blir en missär här hemma, sen ska jag försöka ta mig till mammsen för mina cigg börjar ta slut å jag får inga pengar förrens på fredag:( så jag ska kolla med bror om jag kan låna lite mer tobak av honom. sen vet jag inte va som sker riktigt. Nu ska jag iaf försöka vakna till liv innan:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0