Fredag 13/11-09

Dagens bild:)


Orakad å ser allment för jävlig ut:S men men va fan;)

Vaknade kl 12 när telefon ringde och har precis kokat kaffe och pratat i telefonen:) Igår fick jag städat å tvättat å det känns skönt som fan, sen efter tvätten vart det mat å film, kollade på "Adventureland" den va la bra men inte jätte bra men funkade:) sen efter den vart det "Spread" med Ashton Kutcher den filmen har fått massa dålig kretik men jag tyckte den va bra men slutet sög som fan så det förstörde hela filmen, men annars va den helt okej att kolla på. Jag tror jag blitt film beroende eller nått för det e allt man gör känns det som, men tiden går snabbare om man gör nått:)

Idag vet jag absolut inte va som händer, antingen är man hemma å kollar på film eller så drar man iväg nån stans beror helt å hållet på va som händer ikväll. men det lära jag se sen:) Nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe å vakna till liv:)

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0