4timmar

Morrning:) fyra timmars sömn inatt då:( å jag känner mig pigg nu men jag vet att senare kommer jag va dö som en fisk:S men idag ska jag ringa lite samtal och sen försöka att ta tag i städningen, sen ikväll blir det la film hos therese om hon inte är för trött så det blir en lång och seg dag idag:) Ska strax sätta mig och kolla på en film så kl går snabbare för kl 9 öppnar affären, måste bort å köpa nått att äta för jag e vröl hungrig nu ju:D sitter här å lyssnar på "wrong hole" och tjötar med bror. Haha älskar verkligen den låten:)

Annars idag blir det lugnt tvättade igår å det känns skönt att ha rena kläder igen. iaf de jag använder som mest:) förövrigt känner jag mig väldigt glad och posetiv nu för tiden och jag har bestämt för att sluta spela wow eller iaf dra ner på det en hel del. har inte spelat nu på snart 1 vecka och det känns skönt. men men nu ska jag kika på film och sen blir det affären. ska sms terra T sen när hon e på jobbet, skriver mer senare.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Emma

förstår att den va jobbig att se! Men jag förstog att du inte visste någonting så jag va bara tvungen att berätta, hatar när folk håller på sådär! :/

2009-10-21 @ 19:17:56
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0