......

Det värsta med allt att hon försöker vända allt till sin fördel och få mig att framstå som elak och ansvarsfull men jag har inget annat än att vart snäll å tagit emot all hennes skit å gjort allt hon bett om. Men jag har absolut inget att må dåligt över för jag har aldrig behandlat henne illa på nått vis!.

Ni får gärna kommentera och säga ert tycke om hela situationen om ni känner för det. skriv anonymt om ni inte vill att nån ska veta vem ni är.

Men jaaa alla som känner mig å vet vem jag e vet iaf va jag sakt oc tyckt å gjort för ´Nathalie!!

Anser ni med att jag gjort fel? skulle ni själva ta denna skiten? detta e bara en bråkdel av allt jag fått stå ut med iaf. aja jag har iaf gjort mitt val och är nöjd med det. BRA mår jag med för att vara ärlig!!!!

OCH jaaaag fattar inte hur man kan hålla på såhär när man e gravid:S förstår inte det!

//tiias


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slampan behöver stryk!!!!! Att sånna som hon ens får gå på våra gator! Hon ska tänka på barnet i första hand!!!!!

2009-10-17 @ 22:48:52
Postat av: Madde F

Ja du, vad kan man säga om dess kvinnor?? Visst fan e vi orättvisa i mellanåt, det beror oftast på att våra sinnen är så mycket djupare än era. Tyvärr så är det sällan man hittar den rätta. Man kan tro det, ett tag, men sanningen visas alltid. Sorry för din skulle.

2009-10-17 @ 23:16:24
URL: http://missMF.blogspot.com
Postat av: ;)

är förvånad över att du stått ut med henne såhär pass länge, hon är känd för att såra och vara slampig

2009-10-18 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0