Party:D

Ja nu har man gjor sig iordning eller aa håller på iaf:D öppnade nyss min första goa öl:P mumma det va länge sen. Nu ska jag sitta här till halv 7 å vänta tills jag kan dra mig hem till Therese:D ska dit först å hålla henne sällskap medans hon gör sig iordning å så blir det la nån öl där. sen ska vi dra vidare till Valkyria å festa för det är ju födelsedags fest för Robert:D kommer komma en hel del folk. ska bli skoj detta:P Va inte alls planerat men så tjöta ju massa folk på mig om fest å ingen sa vart men det visa sig att alla som fråga ska till samma fest haha:D lustigt, men aa va inte alls sugen men sen fråga therese så jag kunde la inte motstå frästelsen mer. så nu ska jag ta en go öl sen får man bege sig iväg.

Lite ego bileder jag tog nyss..röda ögon dock men skit samma kommer dom va efter några öl iaf. haha:)


Jaa det får räcka för idag:P

ha en toppen kväll..det ska jag ha:) tjollahejsan

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0