toppen helg

Har verkligen haft en toppen helg fest, film å mys helgen lång. känner mig faktist männsklig igen sen jag sluta spela wow och fått iordning på allt runt omkring:) Men för helgen har jag therese, patrik och robban och tacka för:) Vart dock för onykter i fredags men jag va ju inte den ända direkt:) haha. Veckan är inte planerad direkt men får la se va som händer. nästa helg är det ju helloween och grejjer men får se va som sker. ska iaf ta en film kväll me tacos å massa gott me therese har jag lovat:D får ju passa på när man får pengar nu..haha:P men men när å hur det blir får vi la se:)

Här är en bild från i fredags men fick dock inte hela bilden:( Miss T vägrar ju skicka hela..men ska sno den av henne nån dag har jag bestämt mig för:)



Tack iaf för en toppen helg:)

Nu ska jag faktist ta och lägga mig och sova. skriver imorrn eller när jag har nått vettigt att skriva:P

Natti natti

//tiias


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha som det verkar så har hon ju inte alla hästar hemma om man säger så :P Hoppas det löser sig iaf! :D Hur är det annars då? Hur är det med brorsan din? Har ju inte sett er på skitlänge!

2009-10-26 @ 11:12:35
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0