Utvilad:P

Morrning..sov massor igår för jag va sååå sjukt uttråkad men gick upp ett par timmar på kvällen å kollade på film och käkade lite:D sen så vid 2 tiden inatt la jag mig igen å sov till kl 8 imorrse:) såå nu känner jag mig verkligen utvilad för en gång skull. Men men det va gårdagen det.

Idag ska jag ta tag i städningen har jag bestämt mig för, för nu e det verkligen upp och ned här å man kan knappt ta sig fram:D haha nja så illa e det la inte men nästan. Har ju tur som har en snäll mamma som ska hjälpa mig;) bortskämd eller lat hmm nja inte direkt men man tackar inte nej till hjälp. eller lite lat e man la eftersom man drar ut på alla tråkiga saker hela tiden:) Men då får jag vara det:P Sen ska jag försöka ringa några samtal sen men för det e några saker till som måste ändras å avbokas:D

Såg igår med att N tydligen bestämt sig för att göra abort och det hoppas jag verkligen hon gör så man blir kvitt henne för gott. för jag kan inte säga att hon är mycket för världen i mina ögon längre. hur en person kan ovandla ens kärlek till Hat det har hon vart expert på iaf. men jaa jag hoppas hon gör abort, iaf för barnet skull för tänk om nått skulle hända eller barnet skulle bli riktigt sjuk eller nått skulle hon då kontakta läkare? ööh tror inte det eftersom hon inte kan ta hand om sig sj änns. Men hur som helst hoppas jag det blir ett avslutat kapitel nu.

HELLOWEN närmar siig och alla tjötar på mig att vara med och festa men jag känner absolut inge sug alls för att festa just nu och Therese skulle jobba i helgen så hon skulle la heller inte festa så vi ska la hitta på något istället:) glotta film eller nått får se va som sker. men party blir det inte för min del iaf.

Sen nästa vecka tänkte jag dra till eidar å snacka me dom ang lägenheten för jag har ju lov att byta tapeter och golv i stort sätt hela lägenheten och det skulle inte va helt fel me nytt nu när man ska stanna kvar här:) frächa upp lite å få det snyggt igen:)

Men men nu ska jag kika vidare lite sen blir det att börja med städet:P

tjohej

//tiias


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeeej Mattias :D Hittade din blogg på facebook, vad kul att du har en blogg :D Dum fråga kanske, men hur är det? :) Har läst i din blogg och den där N låter liiiiite knepig :P Hoppas hon gör abort, speciellt för barnets skull om inget annat! Kram Sofie (fridas syster ;P)

2009-10-22 @ 13:43:57
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0