Party

Ikväll blir det förfest hemma hos Råttan sen utgång^^ lill grabben fyllde ju år igår:) så idag ska det firas..:D ska bli skoj..trött som en gnu idag för jag somnade kl halv 8 imorrse:S men känner mig taggad för kvällen iaf..ska strax hoppa in i duschen å sen dra ner till gröna konsum å handla till mig å råttis^^ hehe han ska fan få supa idag:D wiiee..:D

Haha va en del personer e dumma..kan ju kolla saker å ting innan man skriver..aja inget att bry sig om..:D skiter i va folk tycker ändå..deras åsikter inte mina:)..men men.

Stackars Cecilia som fick gå upp imorrse för att jobba..:/ trodde fan hon va död i morrses när jag la mig..hörde inte henne andas..hehe men sen rörde hon på sig så då fick man ett livs tecken..hehe la mig kl 6 men somnadehalv 8 då hon åkte till jobbet..:/ så jag e seg som en gnu. cilla ska med ikväll oxå:) ska bli skoj som fan iaf:D Nu ska jag hoppa in i duschen å sen dra mig..skriver mer en annan dag..

Trevlig helg allesammans:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0