Ångest



Morrning:P eller va ska man säga:) Vaknade för ca 1 timme sen å jag är mer än dö idag, kunde sova längre om så va men när kl e 16:00 så är det änna dags kanske att kliva upp ur sängen. Börjar får lite smått ångest eller va man ska säga att älsklingen snart ska åka hem till viken igen:/ vill ju att hon ska stanna här hos mig för det känns så underbart att ja henne runt mig å få hålla om henne och känna hennes närhet. Vet att skolan börjar snart för henne och att hon har lite annat å göra. Men önska iaf att tiden inte gick så jävla snabbt..känns ju som hon kom för nån dag sen bara men det har gått 1,5 vecka redan eller nått. Men känns inte som det iaf. Så det kommer bli tomt å ensamt igen när hon åker:( får hoppas det inte dröjjer allt för länge sen tills vi ses igen.



Idag är inget planerat på schemat ännu så vi får se va som sker. ska iaf ta disken sen tänkte jag. Nu sitter jag å snackar med bror på msn och dricker mitt dagliga kaffe å ska snart ta en smoke;) sen ska jag mysa med älsklingen me:) så det e iaf det som är planerat än så länge:)

Skriver nog mer senare.

Love you Nathalie S <3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0