Gnäll:P

Vart sjuk ca 4dagar nu men värsta har vart 2 senaste dagarna fast nu tror jag det börjar gå över. Känner dock inget direkt just nu men det värsta kommer när jag går och lägger mig:S Förrgår natt hade jag sån frossa å feber attacker så hela sängen flyttade sig när jag låg å skaka å sen kunde jag inte andas eller få fram ett ljud. Försökte ropa på min bror men det va rent av omöjligt. Men efter en si sådär 10-15 minuter kunde jag ropa på han så han kom in med en treo och vatten:) plus en hink för jag trodde fan jag skulle spy vilken sekund som helst men det gjorde jag inte. Men det va en natt jag inte glömmer i första taget. fyyy fan va dålig jag va. Haha..så kul jag som alltid säger att jag har bra imun/emun vet fan inte hur man stavar det..haha men fick svart på vitt nu att jag oxå kan bli redigt sjuk:P Har inte vart sjuk på flera flera år mer än förkyld så nu fick jag känna att jag levde:P

Senaste har inte skett så mycket tack vare att jag vart sjuk å sen har man inte mycket för sig iaf:P Har bara vart hemma å spelat wow me brorsan och idag va vi en sväng hem till mamma. va skönt me en promenad efter allt slappande hemma:D Ska nog bara ta det lugnt ikväll. ska la spela sen när brorsan kommer hem igen. sen prata med min älskling. Fick ett sååå sött sms från henne förut:) Gjorde mig skit glad:D "Tack baby"

Nu ska jag kila vidare..kram

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0