Grattis mammsen. :D

Idag fyllde mamma 53 år så vi var hemma hos henne och fikade jag och hjärtat mitt, va trevligt som alltid:) haha Fick kakor, glass och kaffe och av oss fick mamma massa godis som hon älskar..För att vara ärlig hade jag glömt av att mamma fyllde år så jag hade inget köpt till henne så det fick bli en snabbis in på ICA Supermarket å köpa godis..haha men det e alltid poppis för mamma är ett godis monster:P Så vi var å firade henne förut iaf.

På vägen hem tog vi vägen förbi Netto och handlade lite mat och sen när vi kom hem så gjorde älsklingen hamburgare och det va mumma:D åt det iaf sen så kollade vi på Ensam hemma 2:) dom e coola dom filmerna:) Bror kommer snart hit på en snabb kaffe å tjöta lite sen får jag se va som händer, ska nog kolla på film å mysa sen med gumman:) så det e va som sker ikväll..så jag skriver mer imorrn eller nått.

Love you Nathalie <3

/tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0