morrn

Morrn morrn..Vaknade för typ 1 timme sen nu:) Sitter nu här med mitt kaffe å kikar runt på alla communitys man använder till vilken nytta? Aldrig nån som skriver iaf å inte är jag ledsen över det..hehe men har man skiten får man ju kika den me:) Iofs ska jag inte skriva skit, för det va ju via lunar jag träffade min underbara flickvän Nathalie. hehe skrev ju till henne där sen blev det som det blev och det är jag jävligt lycklig över:) eller aa hon är verkligen enastående och gör mig lycklig så good bless lunar;) hahaha. Ne men allt kan ge nått gott nån gång tror jag:)

Idag är inte så mycket planerat på schemat mer än att jag ska göra gräddstuvad pytt i panna senare å sen mysa. Nu ligger älsk å gör en rebus. haha ska bli kul att knäcka den;) lyckades ju igår med lite hjälp. haha:D Annars vet jag inte va som sker iaf. men det lära vi märka senare:) Nu ska jag iaf ta mer kaffe och en smoke:)

tjohejsan.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0