Nya datorn

Har totalt glömt att skriva att jag har fått igång min nya dator som jag skickade efter för ett par veckor sen:P fick dock inte igång den först för jag trodde moderkortet var trasigt så jag skicka in det så kollade dom upp det å jag fick ett mail att dom hittade inget fel på kortet och att dom skulle skicka tillbaks det till mig:S Jag fick tillbax det i måndags eller när det va å kopplade in det igen å fick samma fel igen å jag fatta verkligen inte va det var för fel. Testade olika minnen, grafikkort, nätdel med mera men fick samma fel hela tiden:/ tills jag va på väg att ge upp då jag fick syn på en sak jag hade missat..haha det va så jävla pinsamt så det inte va sant plus jävligt irriterande med tanke på att jag kunde fått igång den innan jag skicka in den på lagning, haha va det var för fel håller jag för mig sj. va iaf redigt pinsamt:P och det gör jag aldrig om igen ;)

Men nu är jag iaf redigt nöjd med datorn och jag testar lie roliga spel nu som jag inte kunde spela på min gamla dator:/ men nu jävlar flyter det på som bara den:P är stor skillnad att spela nu än tidigare och roligare:)

Nu har jag och älsklingen precis kollat på filmen "EN LITEN PRINSESSA" den va riktigt bra, lyckligt slut för alla, nästan alla iaf;) men det är en film jag rekomenderar att se, å nu har vi dessutom precis ätit:) gjorde gormé middag idag igen:P Pasta med tonfisk med dressing och rödlök;) mumma..fast börjar bli lite små trött på det nu:O har blitt mycket av det de senaste:P

Blir nog mer film ikväll och mys med älsklingen min:)

Nu ska jag testa Far Cry 2:)

skriver mer sen

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0