Nyvaken

Morrning..blev väckt nyss av älsklingen som är hemma idag från skolan för stackarn mår inget bra:/ å det hade kanske inte vart så skoj och åka till sthlm me skolan idag å må dåligt:( önska jag kunde vara hos henne nu å ta hand om henne för det hade hon behövt:( Får rå om hjärtat när vi ses. Men det är alltid underbart att vackna till hennes röst i telefon:) Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart eller aa det är precis klart så jag ska strax ta en kopp så jag vaknar till liv. sen blir det till att spela en stund. Tror inte det händer så mycket mer idag..eller joo ska en snabbis till affären sen för jag fick ju mina pengar idag;) så jag ska köpa nått gott att äta:)

det är la vad som e planerat ännu idag:) sen ska jag prata mer med hjärtat sen. nu skriker kaffet på mig:P hehe så jag skriver mer senare..ha en bra dag!

Älskar min plutt Nathalie <3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0