spel + våfflor = :P

Idag vaknade jag kl 14:00 när mobilen ringde men har inte skrivit föränns nu för jag satte på kaffe när jag gick upp sen så vaknade brorsan så vi har suttit å spelat typ fram tills nu. nu har vi en paus för vi va nyss i affären å handla och nu står brorsan och diskar medans jag gör våfflor:D ska äta våfflor me grädde och sylt mumma:D sen blir det till att spela mera.:D ska försöka komma till lvl 40 me huntrana idag, är bara på lvl 36 nu:( men det går snabbt. Prata snabbt med älsk förut men hon e ju såå upptagen me sina pinuppor nu så hon hinner inte med mig;) hehe ne så farligt är det inte..va iaf skönt att höra hennes röst snabbt:)

Nu ska jag fortsätta med våfflorna:D skriver inatt antagligen:)

Nathalie du är min dröm jag alltid drömt:) Älskar dig för evigt. puss min ängel <3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0