wow install

Bror fick hem sin bärbara från lagning idag men gissa vem som får sitta å installera wow skiten på hans dator..Jooo jag.:s hehe men spelar ingen roll för jag sitter ändå på nätet så då kan jag göra det så kan han sitta å spela på den andra datorn. så snälla jag gör detta så det blir gjort..hehe ska försöka komma isäng någolunda ikväll för jag e fortfarande trött som fan:S

Vart iaf pizza förut me massa fetaost på..mmmm..mumma:P så nu är man mätt och belåten en stund:D annars blir det inte mycket mer som sker ikväll..ska vänta på att hjärtat ringer me sen innan hon ska lägga sig..Älskar dig gumman min å det hoppas jag du vet:) im your boy forever <3

nu ska jag kolla vidare..tjohej

//tiias

Kommentarer
Postat av: <3

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 26 aug 2009.

Din graviditet startade Fre 17 jul 2009.

Din menscykel är ca 28 dagar

Du blev gravid ungefär Fre 31 jul 2009 (ägglossningen).



Du är på dag 41 av 280. (14,6%).

Du är i vecka 6.

Du har gått 5 fulla veckor och 5 fulla dagar (v5+5).

Du är i 1:a kalendermånaden.

Du är i 2:a graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]

Du är i trimester ett.

Beräknat förlossningsdatum Tors 22 apr 2010

Du har 239 dagar kvar till beräknad förlossning.

2009-08-26 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0