Torsdag 3/12-09

Ja nu har äntligen kylan nått till Trollhättan med:S frostigt å kallt som fan men snön har inte dykt upp ännu men jag tror det kommer innan veckan slut:) Vaknade för en stund sen och sitter å dricker mitt kaffe:P Igår kväll låg jag å kolla på massa filmer och käka pizza som vart över sen i förrgår:) Gjorde ju hemmagjord pizza me taco köttfärs, bacon, annanas och ost sen gjorde jag min egna vitlöks dressing och till det hade jag fetaost. mumms^^ så det vad jag gjorde igår. la mig runt halv 5 i morrse då jag låg å kollade på "Braveheart" men kom typ bara till halva filmen sen kunde jag inte hålla ögonen öppna mer hehe.

Idag ska jag till affären å ta en tvättid sen får jag se va som sker. ska göra nån mat med å kolla klart på filmen, annars blir det nog mest att slappa som vanligt:)

Jag väntar även på att mattläggarna ska komma nån jävla gång å lägga in nya golvmattor så man kan städa å komma iordning här hemma, börjar få panik av att ha allt stående i storarummet för man kan ju inte röra sig plus att det e sketet överallt:S vill få det fint nu å sätta upp saker på väggarna så det ser lite mer hemtrevligt ut:D får iaf hoppas dom kommer snart för jag vill få iordning före JUL iaf:)

Nathalie köpte "Theos" första kläder igår:) Jätte söt tröja och dom små skorna:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0