Måndag 7/12-09

Ja inget har hänt idag mer än jag va i stan å fixa lite saker som va tvungen att fixas, annars har man bara vart hemma å tatt det lugnt vid datorn som alltid:P Försökt hitta lite gammla klasskompisar från 9an på facebook, fick tag på några st iaf:P eller väntar på svar för jag har laggt till dom som vänner:) så det ska bli kul att se om någon kommer ihåg bråkstaken från klassen:) kanske mig dom minns bäst. haha, får hoppas iaf dom har några fina minnen av mig än allt dåligt^^

Va ett tag sen man la in en daglig bild nu så jag e ju bara tvungen:P fick lite flipp nyss så jag tog en sååå söt bild^^ långhårig börjar jag bli så det e snart dags å börja använda plattången igen;) haha

Ja här e dagliga bilden iaf;)

alltid lika söt;) haha

ja det va la allt för idag, nu ska jag kila vidare å kolla på film eller nått annat skoj:)

Theodor <3 ;) "Theo" haha

//tiias


Kommentarer
Postat av: Smurfen

En ung Nick Nolte?

2009-12-21 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0