Onsdag 9/12-09

Dagens bild


wohoo idag kommer dom å mäter ut för golvena så jag antar jag får nya golv innan jul:P ska bli så skönt när allt e klart så man kan komma iordning igen, för nu e jag verkligen trött på att bo i storarummet:S Igår satt jag bara å slappa å kollade på några filmer som vanligt:P kollade på 1 bra film "The Curious Case Of Benjamin Button" handlar om en pojk/man eller va man ska säga som födds gammal till utseendet och blir yngre med åren som går:) jaa jag ska inte avslöa för mycket nu men den va riktigt bra faktist^^ sen i förrgår kollade jag på "The Black Baloon" handlade om en kille som har en bror som e atistisk eller va det heter. Den va lite små seg men ändå bra:) 2 filmer som e värda att se iaf enligt min åsikt:)

Idag händer inte så mycket, ska hem till mor en sväng sen antar jag annars vet jag inte. Imorrn ska jag iaf till läkaren ang min sjukskrivning sen på fredag ska jag till kuratorn och prata me henne jaa det e la det som sker denna veckan.

Jul snart med:) men för att vara ärlig vill jag bara att allt ska vara över för jag tycker jul e överskattat bara. Det ända jag ser fram emot är den goda julmaten^^ resten kan kvitta för min del. men nästa jul blir det ju anorlunda för då har man ju egen familj eller va man ska säga:) jul e för barn tycker jag hehe, det e iaf barn som uppskattar julen på bästa sätt å det e så kul att se barn på julen för det e då dom e som snällast å gladast:) men men vill att månaderna ska gå nu för jag längtar såå otroligt mycket efter min lilla skrutt:) Helt ofattbart att jag ska få en liten son^^ hoppas iaf allt löser sig me tiden med allt.

<3 Theo o N <3

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0