.....

Idag orkar jag inte skriva nått direkt kl e nu 05:40 å dags å sova strax. har spelat hela dagen som vanligt så det e inget nytt som skett i livet..hehe men men det e skoj att spela men tror dock jag börjar bli lite för beroende av det igen..:S inge bra alls för det går ut över så mycket annat som man måste få gjort å som man vill ha här i livet men som man sumpar för ett spel. men men det e tiias i ett nötskal eller va man ska säga..hehe men men det e som det e..

Vill bara tillägga att jag saknar en viss person så otroligt mycket men kommer antagligen få träffa henne snart..*Hoppas* Känns som en evighet att inte få träffa henne..:S damn i like that girl..Du vet vem du e. Har aldrig känt mig så ensam som jag gör nu..:( lägntar efter dig fast jag vet att det e kompliserat just nu.:( men men det blir som man gör det eller va e det man brukar säga..;) hehe!

Ne nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe sen ska jag ta med min huvudverk in i sänghalmen å knyta in mig i täcket å sova som en bebis..haha får hoppas iaf man kan sova..natti natti gott folk!

//tiias


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var varkligen sött skrivet fast ja ska inte ta åt mig I guess itś nott me jag älskar dig ialfl......................../Nathalie...

Utan din vilja har jag totalt tappat gnistan av allt..

2009-02-18 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0