känsla..

Haha va e det för look man har^^ *asg*


Nu e det dags att uppdatera sig lite..det senaste dagarna har det inte hänt specielt mycket..har bara suttit å tjötat skit me mina sötnosar inne på chatten å sen har jag spelat wow en hel del..:D har börjat spela horde igen..hehe har en Undead Death knight på lvl 72 nu som jag gjorde för dryga 2 dagar sen så det har gått snabbt..:D men det e skoj..hehe Annars har det bara vart slött..har sovit vid de mest konstiga tder men men det e lätt hänt.

Nu har man vart singel ett tag också..:( Hatar att vara singel men det har faktist varit riktigt skönt nu ett tag men man börjar sakna att ha någon vid sin sida mer å mer nu..vill bara vara kär igen..för det va underbart när man väl va kär å allt funkade som det skulle. Jag e inte personen som gillar att leva ensam men jag vill heler inte ha nått oseriöst heller så då e det bättre att vara ensam..men just nu känner man sig gött ensam vissa stunder..:/ Snackade med *N* igår natt å det va faktist riktigt skoj..va ett tag sen nu vi snackade me varandra men det förstår man kanske..hehe men men vi e iaf vänner nu igen för femtielfte gången i ordningen..haha å det känns skönt. *tiias vill vara kär:(*

Fick en känsla innom mig förut att jag tror aldrig jag kommer att hitta den rätta för mig..för det 2 jag nånsin älskat lämna mig av vissa anledningar så jag vet inte va man ska ha för syn om framtiden..lika bra att låta allt vara. Det e alltid jag som faller för tjejer å inte de för mig å det kanske det som e felet..hehe så nästa tjej jag skaffat får visa sitt intresse sj..*tror det e smart*^^ Men det finns alltid 1 i mitt hjärta som jag kommer hålla kär resten av mitt liv men det kommer aldrig att bli vi igen:( för me det omständigheter som e så skulle det aldrig att funka mellan oss..:S tråkigt men sant. lalalaaa..

Ne nu skiter vi i det tar dagarna som dom kommer så får vi se va som sker sen me allt..men skulle vara skönt att vara kär igen..hehe:) Idag ska jag bara ta det lugnt som alltid..:D ska strax hoppa in i duschen å sen grejja lite sen ska man väl kika in i chatten en sväng å se va alla gullungar gör där inne sen ska man väl fortsätta spela en stund.:D det e la va som sker idag.

Alla som läser..snälla kommentera nått så man vet vilka som läser..hehe tack på förhand..kramar*

//tiias


Kommentarer
Postat av: Smurfen

Baah Horde? Fegt att svika alliance...

2009-02-11 @ 00:13:02
Postat av: Linda

Bra inlägg. ^^ Hoppas du tycker det också. Om du nu läser mitt vill säga.. hehe..

2009-02-11 @ 13:46:48
Postat av: Smurfen

Klart jag gör :) Där ser du Tiias, horde e inget å ha.

2009-02-13 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0