Onsdag...

Vaknade nyss..:s e skit trött å kaffet e slut.:S väldigt bra start på denna dan..*ledsen* å inte änns e affären har öppnat ännu:( så man får vänta en stund till..hehe men men å inte nog me det så gick jag upp i godan ro å satte mig vid datorn å skulle logga in i spelet å spela en stund men då insåg jag ju fan att det va ONSDAG..*Gråter* haha servrarna e ju för fan nere till kl 11 för nya patcharna..baah..hur fan kunde jag missa det igår att det va tisdag. aja men nu fick jag sms av brorsan att han e vaken så jag ska knalla dit nu å ta en kopp kaffe å va lite social så då hinner affären öppna å sen hinner kl bli 11 så man kan spela igen^^

Fan va det går bra inne i wow nu..e redan på lvl 74 me min horde DK^^ å ska sattsa på lvl 76 idag haha..går undan iaf..snart e man 80 wiiee!! men men det e la allt som händer idag för övrigt.

Ne skriver kanske mer senare..needar kaffe..haha jallabye smulpaj^^

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0