Sent..

Haha ska bli model..*NOT* Hahaha..:D

Usch idag eller igår blir det nu så vaknade jag 18:15 på kvällen..haha lagom sko å sovit bort hela dagen men men då kan man vara vaken till ikväll iaf..:D När jag vaknade så va det de klassiska att man satte på kaffe, gick på toa och sen satte sig vid datorn. kollade mina otroligt tråkiga communitys å sen satte man sig me alla sina sötisar å snacka me dom..idag va det mest strö tjöt om bilar, lag med mera men det e alltid skoj att komma till datorn för man blir alltid bemött av snälla å gulliga kommentarer..haha Sen satte jag mig å spelade en stund med brorsan för jag hjälper han å levla hans warrior så han kommer ikapp min DK så vi kan lira tillsammans sen^^

Sen efter en stund spelande gjorde jag iordning lite mat å satte mig och kolla på Body Of Line..riktigt bra film tycker jag^^ rekommenderar att se den^^ å nu sitter jag å snackar me min söta lilla Ulrika på msn..va längesen nu som vi satt på msn å snacka men det e alltid lika trevligt å snacka me henne för man blir på så gott humör..aaw like you girl..:D *best friends for ever* haha:P

Idag annars blir det till å ta det lugnt..ska snacka mer med mina sötisar å se vilka som e sugna på att ha en träff här nu när vermen närmar sig..skulle vara skoj om alla kunde ses..hehe..me and the girls against the boys..haha..:D

Ne nu ska jag kila vidare..tjollavippen^^

Btw igår/idag har det vart lugnt från all skit så det känns skönt det..:D går åt rätt håll..hehe..:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0