update^^

Ja nu e det ju flera dagar sen man skrev nått i bloggen..hmm aa sen jag fyllde år i fredags den 30:e januari^^ så det e la dags att uppdatera lite..:P så va har hänt..hmm

Fredag 30:e jan Då åkte jag ner till stan på dagen å köpte alkohol inför kvällen för jag skulle ha lite party här hemma å det vart 18öl och 4cider som man köpte, sen åkte jag hem å börja göra mig smått iordning för kvällen..började dricka runt 14tiden, ska man fira så ska man fira ordentligt..:P satt här iaf vid datorn me några goa öl å snacka skit me mina vänner på nätet innan jag tog mig en dusch, sen vig 17 tiden kom lilla Robin intrillandes här sen efter det drällde det in folk lite då å då..hehe Vi hade skit skoj iaf å jag blev bara fullare å fullare..haha sluta me att jag inte minns va det va för folk som kom..hehe men ett stort tack till Robin, Bror, Jennifer, Frida, Frida, Glenn och hand tjej, Cecilia, Emma och Dennis..hehe sen minns jag inte va de andra heter..:P men skoj hade jag iaf..vi hade allsång allihopa å allment trevligt..sen jag å båda Fridorna hade ett trevligt sammtal å lite mys för oss sj ute i köket..haha men det va absolut en toppen födelsedag..:D Sen mina andra älsklingar förgyllde min kväll med^^

haha jag å emma..jag va inte specielt nyckter..haha


Stort tack och bamse kramar till: Pussgurkan, Ulrika, Tina, Zym, Rebecca, Sofia, Ellen, lillasyster^^, Merk, Spudd3, Neerd, Adox, b33, missie,admin, robert med flera..ni förgyller mina dagar^^ har så skoj med er..haha..pusselipusspuss^^ //eran tiias


Lördag 31:e jan Blev jag väckt av Emma som kom in å la sig i sängen å tjöta skit..hehe hon e för söt..vi låg å tjöta en stund sen gick vi upp å väckte dennis..:P så kollade jag runt då hade Emma städat å plockat undan efter festen *Tack emma* Jag va iaf bakis som faaan kan man säga för det va ju inte allt för många timmars sömn den natten..hehe men det va det värt..Emma och dennis drog runt 2 tiden då vart man ensam eller ensam e man aldrig längre..hehe satt å snacka me mina sötisar på msn å så..hade en dejt tävling men jag vann inte..:( jävla spudd3 som skulle komma emellan..haha men men får mitt en annan dag..fast iofs så så ska jag å Missie och metaleye ha en dejt här hemma hos mig efter vecka 9..:P då jävlar ska det ätas gott å kika på film^^ haha hoppas ingen av dom bangar ut nu^^ sen vart det ett par goa kalla öl den kvällen me..fick ju fira lite då me..hehe

Söndag 1:a feb så va mamma här hela dagen å hälsade på å vi städa å dona å sen på kvällen så tvättade jag eller mamma va gullig å hjälpte mig å när det va klart så satt jag hela natten me mina bunnys^^ haha vart sent iaf..:D

Måndag 2:a feb så vaknade jag kl 14:30 för man satt uppe sent den natten..:P men har man skoj så har man:) kom in påmsn å de efter jag fått på kaffet å så..han inte komma in förän jag blev bombad av töserna att jag skulle sjunga för dom för det har man ju vart pinsam nog¨å  göra..haha men dom fick allt vänta å merk tjata på mig me..*galna göteborgare^^* haha men hade fått i mig mitt kaffe så fick jag sjungt en truddelutt för alla men va fan det gjorde ju saken bara värre..haha satt nog hela eftermiddagen/kvällen/natten å sjöng haha pinsamt i början men när man väl kommer in i det så e det skoj..haha..Blir skenerad varje gång flickorna skiver söta kommentarer^^ haha Men det e skoj att få komplimanger för en gång skull..:D uppskattning får man me men det e kankse för att man bjuder på sig lite å e sig sj..:D skulle aldrig ljuga för dom om något jag inte e. men jag hade iaf en trevlig måndag..:D

tisdag den 3:e feb vaknade kl 16:00 hehe för jävla Zym å dom satt å tjöta så man kunde ju inte slita sig från diskusionerna..haha sen fick zym mig att ta hem Outlander en film så jag la mig å kolla på den kl 6 på morgonen..haha va skit trött när jag la mig å kika på den men den va så jävla bra så inte fan kunde man somna ifrån den..haha sen satte man sig vid datorn efter filmen igen så man kom isäng kl 10^^ så därför gick man upp 16:00^^ å då va det kaffe som gälde innan å jag bara kände idag när jag vakna hur hes jag va efter allt sjungande..Hann inte sätta ner röven utan att Merk, vild och några till bad mig sjunga men det orka jag fan inte idag..haha idag har jag bara tatt det lugnt eller vi hade sanningens ögonblick förut..alla ställde frågor å man va tvungen att vara ärlig *pinsamt* haha men skoj..nu vet man lite hemligheter iaf..haha skoj skoj..Har sancakt me några stycken idag om att ses å ha fest lite längre fram här när det blir goare väder ute å så..hoppas det blir fler som hakar på för det skulle va skojsigt..träffa alla söta flickor som e såå snälla mot mig..need it^^ haha.

lista på de jag ska/vill träffa^^

Ulrika: För hon är en underbart go och söt vän *never leave you*
Rebecca: Spännande å väldigt rar tjej *en tjej som vågar skita ner sig^^* haha
Tina: Absolut en störtskön tjej jag ska träffa nån dag *im gonna learn you play wow*
Pussgurkan: hehe sötnos vi ska ses å kolla på film även fast du e AIK:are^^ like you girl
Ellen: Go och rar tjej alltid snäll å trevlig^^
Jaqueline: Underbart snäll å trevlig tjej cute as hell me men doch för ung för mig..:( *åldras snabbare* haha
Merk: Ska absolut träffa nån gång..*ska ju gymma tesammans* haha min lilla babe e det^^
adox: min lilla wow geek^^ like you man
zym: du din jäkel vi ska supa skallarna av oss när vi ses^^

b33: lik en skådis men vet fan inte vem..men riktigt skön kille^^
Missie: Ja vi har redan dejt inbokad..haha ses efter vecka 9;) mysig mar å film^^
metaleye: du vet va som gäller du ska bara följa med annars hämtar jag dig du bor bara en bit här ifrån^^
Sofia: Hmm dig ska vi lära känna^^ du e intressant..haha:)
Robert: Jag ska komma å hjälpa dig på hotellet;) så slipper du ringa jämt..haha
Admin: Toppen kille^^ min chef..haha *Fixa fest jag/vi kommer*
spudd3: party nisse nr1 måste man j träffa nån gång^^ *party party^^*
Neerd får jag inte glömma: Söt liten pojk tjejernas lilla favvorit *efter mig* haha^^ ne han e för go..:D

Ja listan kan bli lång..orkar inte mer..^^ men vi ska röjja i sommar folket..Kanske blir dejting här när sommarn närmar sig..finns ju några som ska dejta iaf..haha skoj skoj^^


Nyss satt jag å kolla på en film Seven Pounds med Will smith, Fyyy fan va bra den va å sorglig som fan..låg i soffan å lipade för mig sj..:/ så sorglig va den..usch men det e en film jag varmt rekomenderar att se..nu ska jag strax kolla på RocknRolla å se a det e för spännande film..hehe får massa bra tips av zym..:P ty man^^

Haha btw..satt å cama me zym å några andra förut haha satt å tog en öl me zym å skålade..det va fan skoj..sen alla sötias;) haha kommer till er sen igen å¨dom som sover får sussa så sött..miss you all..:( men vi hörs imorgon pusselipuss^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu känns allt så gött att man kommit över det gammla skiten å börjat gå vidare..å jag tänker absolut inte kolla tillbax heller..Har rensat bort alla personer från datorn som jag inte vill snacka med plus mobil nummer för jag vill inte ha skit som ska påminna en hur jävla kasst allt va..ne usch å fy..har mitt liv nu och är glad för det. känns oxå skönt att slippa springa inne på vissa sidor längre för att hålla koll. Ska visa samma känslokalla sida som vissa andra gör. för känslor e nått som aldrig funnits hos dom..det e flera st men vissa e fan extrema..:S bara tänker på sig själva å inget annat..man va fan blind å inte såg det förränns nu..sånna människor klarar jag mig gott utan..*fuck off*

Ne palla skriva mer..blir bara arg, ledsen med mera..usch..ska skita i dom nu å kolla frammåt^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ne nu ska jag kika på film iaf..natti natti gott folk!!

//tiias

Kommentarer
Postat av: Zym

Klart vi ska supa skallen av oss babe ;)



Inga problem med tipsen ^^ kommer nog fler snart ;)



Pussass

2009-02-04 @ 18:39:45
Postat av: b33r

Skön blogg du har. ;)asmys & läsa de du skriver. :D Pussilipuss på dej med bubben. ^^

2009-02-04 @ 18:39:49
Postat av: The price we pay

bra skrivet där :)

2009-02-04 @ 18:55:19
Postat av: Anonym

Aww, du e så snäller du =)

2009-02-04 @ 19:56:15
Postat av: Tinaaaaaa

Ja vi måste absolut träffas snart.. allihopa:D

Du är så go;) puss o kram

2009-02-04 @ 20:05:05
Postat av: ulrika

hihi söt du e !

2009-02-05 @ 21:30:49
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0